Alla inlägg under januari 2007

Av Bella - 24 januari 2007 20:25

Nu får jag skäll av kattvalpen för att han inte får tvätta tassarna i mitt mjölkglas. Han står ovanpå datorn och piper ilsket. Men hallå? Någon måtta får det väl ändå vara?

Av Bella - 24 januari 2007 20:09

Jag ska fan bli eremit. Jag klarar verkligen inte av människor. Hus ska jag bete mig? Sa jag något fel nu? Vad menar du med den där blicken?Paniiik.Snälla tyck om mig.Jag gör vad som helst bara du godkänner mig. Lämna mig inte. Blä.

Av Bella - 24 januari 2007 20:04

Woho. Snart 3000 som läst min blogg.Hurra hurra.

Av Bella - 24 januari 2007 19:51

Woho. Alltid lika kul att ta reda på vad det är för piller man puttar i sig den här veckan. Den här gången är det tydligen Parkinsonmedicin.Bieffekter:-Sömnsvårigheter (har jag redan så skitsamma, check) -Förvirring (är redan helt fuckad i huvet så check på den här) -Rastlöshet ( rastlös är jag ständigt så check på den här med) - Hallucinationer (japp, sånna har jag faktiskt fått, rätt kul faktiskt) -Taskigt minne (har jag alltid, som teflon ni vet?)-Suddig syn (japp den har jag också drabbats av, nyss såg jag en svart skugga i hallen) -Välbefinnande optimism och glädjeWell. Kanske inte skulle kalla det bieffekt eftersom det är själva välbefinnande som jag är ute efter. Ja, jag förstår att det kanske inte är så jävla bra tablett att ta men du, jag skär inte upp hela mina underarmar iaf. Framsteg?I think so.Dessutom är det bara tillfälligt.

Av Bella - 24 januari 2007 19:09

Yeah, tro mig, det är så.I alla fall step-up advanced.Först nu efter ett glas r&v och ett parkinsonpiller har jag slutat panika över hur dålig jag är. Så här är det va...Jag har aldrig i mitt liv känt mig så bortkommen och förutmjukad.Hejhopp. Höger vänster och hopp dit och hopp hit.Tack tack.Måste jag säga att jag inte hängde med alls?Inte förren sista tre minuterna då jag äntligen fått ordning på kordinationen, och då var det förstås slut.Dagens ros går iallafall till den urgulliga kvinnan som stod bredvid mig och gav mig uppskattande leenden och sa de stöttande orden "jag förstod inte heller någonting första gången". Att hon var minst 20 år äldre än jag glömmer vi bort okej? Bra.Nu ska jag ta en dusch. Efter jag har kelat med min lilla älskade Amadeus.

Av Bella - 24 januari 2007 12:38

Kvinnlig vänskap:En kvinna kommer inte hem en natt.Morgonen efter säger hon till sin man att hon sov hos en väninna. Mannen ringer de 10 bästa väninnorna: Ingen har sett frugan under natten.Manlig vänskap:En man kommer inte hem en natt.Morgonen efter säger han till sin fru att han sov hos en vän. Frun ringer de 10 bästa polarna: 8 stycken bekräftar att hennes man sov hos dem, 2 påstår att han fortfarande är där.

Av Bella - 24 januari 2007 12:30

Kattvalpen är helt sinnes.Jag skojar inte.Helt.Jävla.Sinnes.Han slåss med tvätten, massakerar mattorna, klättrar i gardinerna och är asförbannad på sin egen skugga.Och så låter han som en jävla brandvarnare.Iiiiiioooow.Iiiiiiioooooooooooooo
ooow.Hela tiden.Nu ger han sig på köksbordet också.Han behöver helt klart en time out!Är det jätteelakt att stänga in honom i en garderob?

Av Bella - 24 januari 2007 10:34

<Jeedo> hey baby, whats up?<Indidge> umm....nothing?<Jeedo> So....want me to like come over today so we can fuck?<Indidge> Wait....did you want to speak to my daughter?<Jeedo> Yes Mrs.Miller :-/Bash

Ovido - Quiz & Flashcards