Alla inlägg den 3 januari 2007

Av Bella - 3 januari 2007 23:23

Pojken och flickan som mangafigurer.Hur ser du ut som mangafigur?

Av Bella - 3 januari 2007 22:45

Det känns rätt wierd att pojkvännen och hans kompisar firar att Saddam hängdes.Jag förstår ingenting.Men så är jag ju svensk och inte irakier också.

Av Bella - 3 januari 2007 22:16

Jag är skitskraj för att Älskpälsk ska lämna mig.Jag vet inte vart det kom ifrån. Rädslan bara hoppade fram och slog mig i magen så jag tappade andan.Det kan ha med att göra att jag fick vatten på min kvarn när han på nyårsafton fick ett mess från tjejen han tydligen hade ihop det med när vi hade "uppehåll". "Jag gillar dig""Jag saknar dig"Och där och då frös mitt hjärta till is. Och hjärnan började arbeta på högvarv.Paranoida tankar snurrar runt runt runt.Det går inte många minuter mellan varje gång jag tänker på henne. Honom. De två tillsammans. Vad var det som fick honom att vilja ha henne? Är hon snygg? Vad har hon som inte jag har? Har han känslor för henne?Är hon bättre i sängen än jag?Får hon honom att skratta?Och är han otrogen mot mig med henne?Den sista är den mest intensiva. Den och själva sexbiten.Jag har fan prestationsångest. Sexet har blivit en tävling mot en okänd motståndare.Så jag har börjat med att försöka-vara-så-jävla-bra-grej. Jag gör kort sagt allting för att han ska vara nöjd med mig.Fast det går nog inte så bra. Han tycker jag är skitkonstig och det känns som om jag utplånar mig själv.Nä.Nu skiter jag i det här. Har luftat mina tankar nu och nu måste jag släppa det här. Släpp släpp släpp!Äh. Det är ju hopplöst.Jag hatar min hjärna ibland.

Av Bella - 3 januari 2007 22:01

Det är någon som har hittat hit genom att söka på "min son vill knulla mig"Well...Mitt råd är att du skickar din son till en psykolog. Alternativt slå honom över nosen med en hoprullad tidning om han försöker sig på någonting...

Av Bella - 3 januari 2007 21:57

Kolla vad stor han har blivit!

Av Bella - 3 januari 2007 20:25

Jag känner mig helt ensam trots att jag sitter i ett rum fullt av folk.Jag känner mig helt tom trots att pojken jag älskar sitter brevid och håller om mig.Jag känner ingen glädje.Men jag skrattar ändå.Helst vill jag gråta.Men jag vågar inte.Känslan i magen är inte längre lycka. Känslan i magen är panik.

Av Bella - 3 januari 2007 18:46

Det är natt.Belli och hennes pojkvän sover tätt omslingrade.Belli drömmer.Hon drömmer att hon är vampyr.Hon har precis hittat ett lämpligt offer och biter det i halsen.Hårt.Belli vaknar av att hennes älskade pojkvän skriker "aaaj".För att Belli bitit honom i axeln.Moahahahah.Note to self: Kolla inte på vampyrfilmer innan sängdags. Pojkvännen blir så sur när man väcker honom genom att försöka gnaga av hans axel.

Ovido - Quiz & Flashcards