Alla inlägg under maj 2006

Av Bella - 31 maj 2006 00:03

Dumma Bumbii. Hon fick mig att erkänna för mig själv att jag faktiskt har snubblat för honom.Mr. Drugdealer.Men bara lite.Trodde faktiskt inte att jag skulle snubbla för någon alls med tanke på allting som snurrar runt mig nu.Speciellt inte någon som honom.Han betyder bara problem.Men han är fin, det är han. Han får mig att le. Massor. Och han är gullig som fan. Och rolig att käfta med. Och jävligt bra på vissa andra saker.Helt klart en pojke jag kan ha grymt kul med i sommar.Jag måste bara sluta snubbla och tönta mig.Studentveckan börjar på torsdag.Jag började visseligen för ett bra tag sen men whatever.Party time!Och du... skärp dig för fan. Du sjunker i mina ögon för varje gång, bara så du vet.

Av Bella - 28 maj 2006 21:33

Belli på Otten ensam.Eller nästan ensam.Cutie var med.Och så sprang vi på söta Mr. Drugdealer efter ett tag.De två kände tydligen varandra.Scary.Efterfest.Mr. Drugdealer och Cutie doing their thing.Jag knarkar Baileys och cigg istället.Mr. Drugdealer intresserad av Belli.Belli lite intresserad av honom.Belli får veta saker om Mr. DrugdealerOh Gosh, I sure know how to pick 'emTemat just nu känns som ju kriminellare desto bättre.Men skitsamma, inte mitt problem vad pojkarna sysslar med.Jag undrar bara vad Mr. Pimp säger om det. Han och Mr. Drugdealer verkar ju inte vara helt okej med varandra. Och med tanke på hur han betedde sig förra gången när Mr. Drugdealer bara snackade med mig så känns de inte som han kommer bli så glad om han får veta att jag pussats med honom.Fucketitfuck.

Av Bella - 27 maj 2006 22:49

Ah, jag är på så förbannat taskigt humör.Träffade en snubbe förut, inga namn nämda. Inte hans fel att jag är sewr, var det redan innan, men gud vad jag inte tycker om honom när jag är sne. Alla äckliga ord som trillar ur hans mun, hans vidriga händer som bara ska röra vid mig hela tiden. Jag tål honom inte. Och till råga på allt så går stans finaste pojke förbi när jag har hans händer över hela mig och jag håller på kräkas. Fast stans finaste pojke sökte ögonkontakt iaf. That's a good thing I think.Jag har fan någon light psykiskstörning eller ngt, typ borderline kanske, äh, whatever.Nu vill jag bara att Mr.Pimp ska ringa.

Av Bella - 27 maj 2006 17:52

Fokusera på festen och skit i besvären.Ibland är det svårt att görat. Och igår var en en sån kväll.Tre fjärdedelar av kvällen hade jag gråten i halsen och kände inte alls något stort behov av att leva. Alls. Förvirrad var jag också, alla tankar jag trodde bara hade wentat *poff* kom tillbaka och det kändes som om jag skulle explodera. Jag hatar det. Och jag hatar dig. Fast det gör jag inte. Inte på riktigt. Tyvärr. Jag vet inte riktigt vad som fick mig på det humöret med tanke på att jag var på strålande humör när vi kom dit, träffade ju Soetnövs innan och Bumbii var med.Hellustigt.Soetnövs vad för övrigt gryyyymt fin. Till och med lilla Bumbii tycktet.Alkoholintaget igår var ganska, öhh enormt och jag och Bumbii uppförde väl oss inte direkt rumsrent. Lapdance hit och lapdance dit och dreglande pojkar överallt. Fy vad vi är bra.Sen fick jag en käftsmäll av något jävla pucko som tydligen hade någonting emot mig. Jag som redan var på superdepphumör blev ju inte precis glad över att få fläskläpp så jag var tvungen att krypa upp i Mr. Pimps knä och snyfta lite med en isbit på min stackars läpp. Mr. Pimp undrade vad som hade hänt, jag berättade och han blev urförbannad och frågade vem det var som gjort det. Jag ljög och sa att jag inte visste för att det inte skulle bli massa jävla tjafs. Han trodde mig inte alls och när vi senare låg och kollade på Fiftys värdelösa film strök mig över kinden och bad mig viskande att berätta vem som gjort hans prinsessa illa. w00t? Prinsessa? Well, kejdå Jag kan leva med det...Och dumma jävla Sandy då som gått och skaffat sig rysk importbrud. Han som var så grymt bra på att suga. Tihi. Körde en lightraggning på hans polare som hade grymt skön mage fast var ganska värdelös på att dansa. Fast det var majoriteten av pojkarna som jag dansade med på podiet.Och Rejvaren har gått upp i rök vilket är väldigt oroande. Alla vackra pojkar bara försvinner.Och BigBrother nollorna som dyker upp på Otten då? UMG (uuu min guud)Det är humor på hög nivå när kändiskåta småbrudar springer omkring i små klungor och fnissar hysteriskt om de skulle råka få en skymt av wannabekändisarnas konung Muffe. Humor gott folk, humor.Nu har jag skrivit klart mitt reportage vilket blev helt okej faktiskt. Nu är det bara etikmojjen och astrid artikeln kvar att oroa sig för. Sööönt.Nu mat.Senare plugg.Ikväll Otten.Inatt ?U tell me.

Av Bella - 25 maj 2006 00:21

Jag ser skelögd ut... Det är jag inte.Men jag är ungefär sådär blek... Jag måste sola!

Av Bella - 24 maj 2006 17:19

Jag känner en bååååt, hooon heter Anna, Anna heter hooon å hon kan banna, banna dig så hååååt...Humor.Hmm... Jag borde verkligen göra en insats och skriva klart mitt reportage istället för att sitta här och sjunga falskt. Men jag vill inte, för jag har dansabstinens. Kroppen lixom vibrerar när iTunes slumpar fram nåt bra. En lätt lösning på det skulle ju kunna vara att inte lyssna på musik. Men då drunknar jag i tystnaden och pluggar ännu mindre.Nä. Om jag bara får arslet ur vagnen och gör klart de sista grejerna på min to do-lista så är jag fri och ledig sen. Då kan jag sova, Simma i timmar och sitta och läsa tills ögonen går ut i strejk.Men det är så mycket att göra att jag får krupp, jag förstår ju lixom inte hälften av det jag ska göra. Jeje. Det löser sig, får väl slänga ihop någonting halvdant så att det inte blir några streck i betyget iaf. Det skulle vara mer tragiskt än vad jag pallar med.Kom och hjälp mig så får du en blöt kyss sen?

Av Bella - 22 maj 2006 16:09

Masket kryyper.Latmasken alltså. Det finns hundra andra saker jag mycket hellre skulle göra än att sitta här och skriva min filmanalys. Sova till exempel. Sängen hägrar. Men hell no. Sova kan jag göra om två veckor. Nu är det sista panikplugget som gäller.Och blaha. den där jävla webdesignläraren är fan det största kukhuvudet någonsin. Vad fan är han för jävla datalärare om han inte ens kan få in en zipfil i ett mail? "Tyvärr, du måste komma upp och hämta dethela." FY FAN FY FAN FY FAN. Jag hatar människan.

Av Bella - 20 maj 2006 12:04

Varför blir man alltid som mest röksugen när man inte har några cigg? Blä. Men serri, måste fan ha rökt hela tiden igår för paketet jag fick vid tolv tog slut vid fem. Yeye goodii! Cancer here I come.Alla som inte va med igår borde ha varit det. Beach Party på Otteliotten. Paraflaxer och en stor jävla pol på dansgolvet. Sandy och hans polare försökte kasta i mig men [ hahahaha ] Sandy snubblade på någe vis och druttade i själv. Som hämd för det stod han och kramade på mig i tjugo minuter tills jag var lika dyngsur som han. Han är så gay!Yeye, sen låg jag i söta M's knä under en filt och rökte och filosoferade lite. Han är go han. Fast han är lustig. Inte lustig, lustig, som jag är lustig... Utan på ett dåligt sätt. Och han har tydligen fått för sig att det är något på g mellan oss för han blev skitsur på mig när jag började prata med Raul [ ny pojke i gamet ] och undrade vem i helvete det var. Bängboll är vad han är.Hmm.Mat känns som ett bra alternativ nu.Ajustfan, det är ju bal ikväll!Haha. Måste vara sådär jättetönt och langa upp en bild på min balklänning bara så ni får se vad mupp den är. Men det får bli sen.Food.

Ovido - Quiz & Flashcards