Alla inlägg den 15 maj 2006

Av Bella - 15 maj 2006 20:43

Är det dåligt att vilja ta droger? Alltså inte bara för att ta skiten. Men för att orka existera? Jag vet inte längre...Aldrig förut har det känts så lockande att bara göra det, för att slippa allt jobbigt. Och aldrig förut har jag haft det så nära inpå att det bara är att bara vifta med lilltån åt valfritt håll så får jag precis det jag känner för att dra i mig. You name it, jag får det. Men droger är trasighet. Och det kommer förmodligen slita sönder hela mig. Men det är frestande som fan att bara få leva utan paniken & ångesten ett tag, att få slippa tänka, bara för en timme.Ah, whatever. Det blir som det blir.Jag saknar Soetnövs händer och läppar så jag blir galen och jag hatar honom för att han bara gör mig beroende av honom och sen bara överger mig. Fast så brukar ju alla mina förhållanden sluta så jag antar att jag borde ha vant mig vid det här laget.Mr.Pimp vill ha mig och det är jävligt dumt av honom. Och dumt av mig att jag inte markerar tydligare än vad jag gör för att få honom att förstå att jag inte är intresserad på det sättet. Och varför är han egentligen intresserad?Så jävla bra dansar jag inte.Och jag ser inte speciellt bra ut heller.Och jag har visat tydligt att jag inte tänker knulla honom så vad vill han egentligen?Åh alla dessa frågor.Men ah vad jag älskar tryggheten.Och vad jag blir kaxx när jag vet att jag bara behöver säga till så fixar han. Ujujuj, inte bra men jävligt kul eftersom det är något jag tänkt på ganska mycket.Och Rejvarn kan ju hoppa upp och sätta sig på något spetsigt.Han är så dum och... och...och... Jag vill bara ha honom så jävla mycket!!!Bara känna hans perfekta kropp under mina fingertoppar, röra hans vackra läppar med mina och knulla honom galet mycket. Fy fan vad jag hatar honom!Jävlaskoterkörandeperfektkroppadevackraste
blattesaksomfinns.Jag är i akut behov av närhet. Funderar allvarligt på att ringa till söta M eller Sandy. Uscha. Jag behöver en KK. Som inte är söta M eller Sandy då...Ne, blä.Nu håller jag på och äcklar mig med massor med plugg och försöker desperat få Bumbii att komma in hit och leka med mig men hon vill bara sitta på äämääässäään och prata med sin löööverboooy. Elak bääästis jag har va? Mhm jag vet!Slut på ord.Återkommer.

Av Bella - 15 maj 2006 11:03

Vilja finns, orken finns och saker att blogga om finns.I mängder faktiskt. Har väl helt enkelt inte haft tid.Men ah, jag ska plugga igen massor jag missat i veckan och sen så jag börja blogga på daglig basis igen.Happy happy?Goodiiii.

Ovido - Quiz & Flashcards