Alla inlägg den 1 maj 2006

Av Bella - 1 maj 2006 12:46

Vi går till Cromwell.Folket där är najs för en gångs skull. Söta pojkar och helt okej musik.Vi är.Vi dansar.Vi ler lite sådär halvnöjt.Jag tixxar så totalt och rufsar mig i håret var femte sekund. Vet inte vad jag ska göra med händerna. Tänker på dig som jag tycker om så mycket, på Soetnövs, på bad bad things.Jag messar lite med Mr.PimpHan ska till Otten. Efter ett tag drar vi vidare till dit.Mr.Pimp möter oss där och fixar in oss. Det är ganska tomt på folk.Jag och Bumbii dansar.Jag dansar lite halvhjärtat.Mr.Pimps vän tafsar mig i nacken när vi sätter oss vid dem. Bumbii tycker det ser ut som om han skulle kunna fria i vilken sekund som helst. Blä.Mr.Pimp fixar redbull&vodka. Jag dricker snabbt.Snart känner jag hur alkoholen kickar igång inom mig.Jag dansar.Jag glömmer bort allt.Mitt och mammas gräl.Manodepressiv, fuck heller, jag dansar ju.Jag är lycklig. Du försvinner ur mitt medvetande även om jag önskar att du var där och höll om mig för en sekund.Jag tänker på Dennis, det skulle varit kul om min Snuttjulle vatt där. Jag tänker inte på ångesten jag har för Soetnövs.Inte en enda sekund.Jag dansar.Jag ler.Jag lever.Jag har inte ont inombords.Alkohol och dans. Min medicin. Mitt armband går sönder. Mitt och Bumbii's äktenskapsarmband. Hjärtat lossnar. Fan också!Men jag fortsätter dansa.Jag lever.Sen blir jag infångad. Mr.Pimp's polare trycker sig emort mig, flåsar i mitt öra. Äckel, släpp. Greppet är stenhårt.Bumbii blundar och dansar. I sin egen värld. Jag måste rädda mig själv. Trycker bort men blir infångad igen. Han kväver mig. Plötsligt vill jag bara bort igen. Och bort försvinner ja, vet inte om jag röker eller smiter in på toan men jag slipper hans händer över min kropp. Jag överväldigas av känslan att bli såld, Mr.Pimp fixar allt för att hans polare ska få tafsa på mig. Billig.Dansar bort känslan. Då är han där igen med sina äckliga händer.Jag rymmer. Bort från honom och till Mr.Pimp Han är bra han. Me like. Han säljer mig inte alls. Han skyddar mig från sin polare när jag sitter där. Pratar med mig, om det är något, vad som helst så ska jag komma till honom, ringa till honom.Jay.Jag dansar. Igen. Med fiiiiin pojke. Defenitivt PSB. Fuckmehardtyp. Sen dricka mer. Händerna hittar sin plats, eller så har jag bara slutat tänka på det. Klockan blir halv tre. Snart är det slut. Snart får jag inte dansa mer. Ingen mer fristad. Snart kommer tankarna att klubba ner mig.Du kommer förstöra mig igen.Men innan det så rejvas det lite. Äckelkompisen är där igen med sina händer. Jag pallar inte. Backar och motar bort. Men blir fångad igen.Han.Släpper.InteOnt i bröstet. Går bort och sätter mig med Mr.Pimp Skönt. Tryggt. Han messar. "Du är söt". Yeye. Whatever. Nu spelas kvällens sista låt. Sen tyst. Kvällen är över. Jag har fått levt i några timmar. Jag kan leva på det en vecka till. Tills nästa gång. Kommer hem. Mr.Pimp ringer. Kanske ses imorgon om vi ska till Otten då. Om Afasi & Filthy ska spela. Jag måste få se dem. Han kallar Bumbii för Tiffany? Umkaaj. Well. Hon är med Daniel så Tiffany funkar nog för henne. Skulle nog kunna kalla henne för Blomman utan att hon brýr sig. Jag är så glad för min lilla snäcka. Hon förtjänar all kärlek i världen.Och du. Du bor fortfarande där inne. I rummet jag har i i mitt hjärta för livsviktiga personer. Jag försöker mota ut dig, men du bor kvar. Varför? Det kan ju inte blir tydligare. Jag har det svart på vitt. Jag finns inte. Men fine, du bor kvar där. Det är skönt ibland. Men oftast känns det som om du sitter där inne med en kniv och skär sönder mig innifrån. Snälla flytta. Fast gör inte det. Gah. Vill. Vill inte. Vill.Hata mig inte. Jag är svår, awät. Jag vill bara att du ska tycka om mig. Bara jättelite. Tell me att du gör det.Det här är så en total fylleblogg. Med hundraelva stavfel. So? Get over it! Det kan inte bli mer ärligt. Nu soooova. Imorgon bakis sen ut i skogen och på kvällen träffa Soetnövs. Woho.

Ovido - Quiz & Flashcards