Alla inlägg under mars 2007

Av Bella - 30 mars 2007 08:00

sitter och leker med bilder som innehåller så mycket skönhet att jag snart avlider. mina vackra änglar. och ikväll får jag ha tre av dem nära nära.det är underbarhet.

Av Bella - 29 mars 2007 15:43

aldrig förut har något känts så rätt.aldrig förut har det fungerat så perfekt.som om det är menat att det ska vara.hur snuskig sanningen än är så är det den som gäller.falskhet, avundsjuka och pikar existerar inte.det är ärligt, äkta och precis som det ska vara.

Av Bella - 29 mars 2007 09:56

min kära syster läste lagen för exet igår.hon fick honom nästan att gråta.snacka Kodak-moment!

Av Bella - 27 mars 2007 21:55

lita aldrig på en knarkare. inte ens om du älskar personen ifråga.just a tip.jag är ledsen älskling. jag är ledsen för att jag inte kan vara tjejen i din downward spiral längre. inte för att jag inte älskar dig längre. för det gör jag. av hela mitt hjärta. utan jag gjorde valet att försöka bygga upp mitt liv istället för att rasera det mera. och jag är ledsen för att jag inte kunde hjälpa dig ifrån skiten. men du sitter tyvärr fast för djupt. och jag vet att du gör såhär för att jag ska slippa se dig när du är hög och mår skit.men vafan, älskling.sluta knulla skabbiga jävla pundarhoror som bara utnyttjar dig!hitta någon som inte bara är med dig för att du kan ge dem gratis tjack eller beskydd.hitta någon som tycker om dig för den du är.inte för vad du kan göra för dem.jag älskar dig.varför är det så svårt att säga vad man känner till de man älskar mest?

Av Bella - 26 mars 2007 19:19

jag har en alldeles egen digitalkamera. ÄTLIGEN! jag har önskat mig det i evigheters evigheter.min vackra lilla kamera!

Ovido - Quiz & Flashcards