Alla inlägg under mars 2007

Av Bella - 16 mars 2007 16:04

Bumbii and me sittande på stantyn nere vid strömmen med en varsin take-awaykaffe i tassen och bubblande vårglädje i hjärtat. (jävla skugga!)Älska våra små helt vanliga men ändå så speciella och värdefulla stunder tillsammans.

Av Bella - 16 mars 2007 00:08

slapp bli petad på. happy day!men ska på återbesök för att träffa en läkare som ska avgöra om jag får sätta in p-stav. så helt säker från pet är jag inte än.hoppas bara läkaren inte säger att jag inte får p-stav pga Zoloften. skulle aldrig komma ihåg att ta ett piller var 36:e timme (borde det inte vara 24:e)

Av Bella - 15 mars 2007 13:41

blä.ska till läskiga ungdomsmottagningen och bli petad på idag. inte spännande någonstans.och jag hatar min läkare. han vägrar ge mig ngt att somna på och jag tvingas ligga vaken i många timmar innan jag somnar.så idag väckte mamma mig när hon kom hem för att äta lunch.det är ingen bra start på dagen att bli utskälld av sin mor. not at all.men nu är jag iaf vaken bortsett från att allting är ganska suddigt i konturerna och jag gäspar så att käken går ur led.men iaf.jag ska ta ett bloss och sen reda upp vilka paketa som ska skickas idag. typ tre stycken lr ngt annat fjuttigt. hatar idioter som inte betalar inom en vecka. hmpf.

Av Bella - 14 mars 2007 14:19

åh vad härligt. jag och min Bumbiibjörn ska ta en liten promenix och fika i det härliga vädret. och jag får ha mina älskade solglasögon på mig. wie.

Av Bella - 14 mars 2007 10:48

min psykolog anser att jag är "frisk". att jag inte behöver honom längre.och jag vet inte om det bara är för att solen skinermen jag är villig att hålla med.såhär bra har jag inte mått på... ja någonsin.och jag har Zoloft och fina människor att tacka för det.och nu ska jag förflytta min bleka lilla rumpa ut i vårsolen och njuta av livet.för när allt kommer omkring så är det ju faktiskt helt okej.

Av Bella - 13 mars 2007 00:34

blä.jag vill knulla!helst nu.

Av Bella - 11 mars 2007 22:31

det är jobbigt att vara med på äventyr.

Av Bella - 11 mars 2007 22:25

usch. idag är det dåligt dåligt dåligt.men efter en skogspromenad med Amadeus och några extra Zoloft så var världen rätt okej igen.fast jag kan fortfarande inte andas utan glassplitter.

Ovido - Quiz & Flashcards