Alla inlägg den 24 mars 2007

Av Bella - 24 mars 2007 17:57

jag har ett stort problem. visseligen ett i-lands problem. men ändock ett stort problem.jag har inget att ha på mig ikväll.jag skojar inte när jag säger att jag gått igenom h e l a min garderob.och inte ett ynka plagg har jag som är fest.blä.får väl ha mina gråa jeans och min magtröja. lite väl somrigt kanske men ah, jag har inget annat val!

Av Bella - 24 mars 2007 15:11

jag är lite förvånad över att jag andas faktiskt. jag måste rökt över 4000 cigaretter igår. känns så.och min lever kommer förmodligen krevera ikväll. illa.men nu, med en liter mjölk och en macka med skagenröra í magen är jag nästan människa igen.visst jag mår inte kalas.och allting är lite suddigt.men jag mår inte illa längre iaf.det är fan jobbigt att ligga på topp.och ikväll kommer inte bli lätt om jag känner mig och mitt sällskap rätt.jisses.

Av Bella - 24 mars 2007 11:52

jag vill bara ringa upp dig och skrika NEJ. du har så jävla fel. men jag vet att jag inte kan få dig att förstå det. så istället kryper jag ihop under täcket och somnar med snö i hjärtat.

Ovido - Quiz & Flashcards