Alla inlägg den 21 mars 2007

Av Bella - 21 mars 2007 10:36

det är fan svår att vara en snäll flicka. tyckte att jag lyckats relativt bra och så rasar allt på en kväll. meningen var att jag skulle gå och fika med Jeni. vilket vi också gjorde, i en kvart. sen ringde exet och meddelade att han och hans polare stod utanför cafét vi var på. så vi gick hem till exet och tömde hans redbull & vodkaförråd istället.sen började jag och exet tjafsa som f-a-n och jag blev dölack och drog med mig Jeni till Mr.Pimp istället. där kollade vi på porrfilm och hävde i oss ännu mer r&v.full och dan fick jag ett ryck att jag fan skulle tillbaka och slå ihjäl exet så jag åkte dit igen. fick inte slå dock. fick ligga istället. funkar det med.innan jag raglade hem råkade jag blotta mig för en av hans polare som låg i soffan och kollade på film. stackarn.väl hemma möts jag av en asförbannad mamma som skriker och gormar. mitt i allt ringer Jeni och ber mig komma tillbaka. så jag åker tillbaka. efter ett litet samtal med arga mamman.hos Mr.Pimp sitter nu hans kusiner (tror de var kusiner).en av dem var Jo, som jag stiftade bekantskap med i helgen. trevlig pojke det där. han ville mycket, men jag ville desto mindre (jävla känslor för exet) men han fick några pussar iaf.jävla slampa jag är då :)wie.Jo skjutsade hem mig och Jeni och bestämde att vi ses på lördag. ska tydligen bli gryyymt mycket fest då.härligt.men ah, kort sagt. det är jävligt dumt och oansvarigt att bli askalas på en tisdag samt göra många små dumheter under tiden. men fan vad kul man kan ha.nu måste jag duscha av mig och sen ska jag och Jeni på exets rättegång. sis ligger på sjukan igen tyvärr :(puss och kramtrots att det bara är tisdag.

Ovido - Quiz & Flashcards