Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Bella - 25 mars 2007 17:13

Sis kommer snart för att fira min födelsedag. typ 4 månader för sent men ändå. vi ska äta tacopaj och bara ha allmänt mysigt. och så ska jag få pengar. lycka. det var meningen att vi skulle köpa en skiiit läcker festklänning för dem. men sen ändrade jag mig och ville ha ett par sexiga skor istället. men nu är jag grymt inne på att köpa en digitalkamera istället. så jag kan ta mina älskade bilder.och ta bilder på mina älskade.skor har jag ändå mångder av just nu.och klänningar finns det fler chanser att köpa.en kamera känns helt rätt!

Av Bella - 25 mars 2007 17:10

"Om du älskar en levande varelse ska du skänka den friheten. Om den återvänder till dig får du behålla den för alltid. Om den inte gör det har den aldrig varit din."

Ovido - Quiz & Flashcards