Alla inlägg under mars 2006

Av Bella - 31 mars 2006 14:37

Hmmm.... Jag ringer A på måndag istället. Jag är inte lat, bara bekväm. Nu ska jag sova och försöka bli av med huvudvärken jag så proffsigt fixade med ett vackert svanhopp i hallen imorse. Kräktes lite av chocken men fick ingen bula, men å andra sidan är ju hela mitt huvud en enda stor bula så...Otten ikväll. Nästan nyktert och bara till halv två pga högskoleprov.It suxx. Men jag får dansa.Dans är kärlek.Men nu ska jag pilla i mig en Ipren och sen blire sängen.

Av Bella - 30 mars 2006 22:34

Jag måste ringa min webbdesignlärare A imorgon. Jag vill inte. Han är äcklig och elak och gav mig IG på min urschnygga hemsida om MFF som jag slitit som ett djyr med. Or not. Meen ändå, jag gjorde den i alla fall själv vilket vissa andra inte gjorde. Jälla fuskisar!Usch. Seriöst, palla extralektioner med honom! It SUXX!

Av Bella - 30 mars 2006 19:32

Jaop. Då vet hela familjen att jag röker då.Berättade det för mamma när vi åt. Hon tog det jävligt bra faktiskt, hon har ju misstänkt det ett tag. Men det som var det läskigaste var att vi diskuterade saken. Inget skrik och gap. Bara diskuterade som två vuxna människor. Suveränt.Min mor är kanske inte så dum som hon ser ut.Nu ska jag röka.Men jag ska sluta.Snart.

Av Bella - 30 mars 2006 10:53

På måndag är det äntligen dax igen.19.00 möter Malmö FF BK Häcken på Malmö Stadion. Jag önskar att jag kunde vara där och se mina favoriter piska häcken [ LoL ] men här ska hejas hemma i sis soffa. Med MFF tröja, halsduk och mössa. Borde egentligen fixa en vimpel också, ska det vara så ska det vara lixom. Och dessutom kommer mobilen vara avstängd. Det om något borde bevisa hur viktigt det här. Att jag medvetet stängt av den har väl inte hänt det senaste året.Ohhh vi älskar Malmööööö FF. Jaaoo vi brinner för vårat laaag. Under himmelsblåååa skyar blir vi starkare och bättre för var daaag. Kladdkakan var enormt smaskig förövrigt.

Av Bella - 30 mars 2006 09:33

Bumbii har med sig kladdkaka till mig.Hon måste ju vara världens mest underbara person och människa (och bumbibjörn)!

Av Bella - 30 mars 2006 08:38

Dessutom ska reportaget tydligen vara klart idag.Första tanken var vilket reportage???Sen insåg jag att det var en av sakerna jag skulle börjat med under lovet.Undrar vad jag gjorde istället?

Av Bella - 30 mars 2006 08:32

Stor mening med att släpa sig upp ur sängen dötidigt för att för en gångs komma i tid, när läraren inte är här. Hon kommer 09.50 Jag lovar att det är karma, jag får igen för alla gånger jag tagit sovmorgon. Precis som att jag får igen bigtime för vad jag gjorde mot P1 och P2.Karma är inte skiten.

Av Bella - 30 mars 2006 08:08

Blä.Otrevlig känsla i magen.Undrar vad som ska gå åt skogen idag?

Ovido - Quiz & Flashcards