Alla inlägg den 29 mars 2006

Av Bella - 29 mars 2006 22:18

Whooopsii.Glömde jag nämna att jag inte har sovit på 36 timmar?Eller sov nästan en timme i morse, men det räknas knappt.Och jag är kindainteallsnågot trött. Fast allting är rätt dimmigt. Och min humor är ganska mycket lägre än den brukar vara. Tyvärr är min toleransnivå det med. Freakade typ när hörlurssladden trasslade ihop sig och var tvungen att gå in på mitt rum och hoppa jämfota för att inte skrika rakt ut. Jävla tur att vi bor på nedre botten annars skulle jag förmodligen skrämt ihjäl någon.Jes, jag har lite problem med humöret ibland. Som om inte du också har det!

Av Bella - 29 mars 2006 21:57

Min mor göder mig. Jag tror att hon vill att jag ska bli tjock så att hon kan äta upp mig.Blä!Missförstå mig inte nu, jag är väldigt välsmakande, men problemet är att min mor har svamp i princip all mat hon lagar. Jag avskyr den sladdriga konsistensen burksvamp har. Woooh! Ät en snigel lixom.Ne, ska hon tillaga mig så får hon bannemig gå ut och plocka färsk svamp först.Kantareller kanske.Mmm, yummie!Om allting står rätt till i huvudet?Svar nej.Fast det gör det ju aldrig å andra sidan.Bumbii skämdes för mig på Coop idag. Jag kan tydligen inte uppföra mig. Hon sa åt mig att skärpa mig typ tusen gånger. Det var kul.Nej fel.Det var hysteriskt roligt.Sen åt vi Dumleglass och chips och lyssnade på musik. Najsigt.Belli: När jag var liten var jag ofta nere i hamnen och klättrade omkring på alla stora högar med stockar som låg där. Så jävla kul.Bumbii: Det är ju livsfaligt ju.Belli: Men fan vad kul det var.Bumbii: Skillnaden mellan dig och mig är att jag ser bara hur stockarna rullar iväg.Du tycker lixom bara "fan vad coolt".

Av Bella - 29 mars 2006 15:02

Är det inte bara fantastisk hur delad man kan vara. Samtidigt som jag är piggare och gladare än jag varit på evigheter så är jag samtidigt mer down än jag någonsin varit. Som tur märks det inte så mycket tror jag, det är mest det glada som syns. Det svarta klarar jag av själv, kan själv vettu. Har blivit psykologad av sis också, jag förstår inte varför inte hon kan vara min psykdoktor för. Efter att ha pratat med henne blir jag lixom helt lugn och ser med nya ögon på saker medan M bara får mig att gå ner mig och tänka på very bad things.Nu är iaf allt för Umeå fixat och det känns bra. Eller nästan allt, måste ringa till faster och så göra en grej till. Wopawii. Ska bli massa mys att träffa faster och farbror, I can't wait.Nu, skriva texter om Chrons till PA.Sen, ringa till Bumbii och hoppas på att hon vill leka med mig.

Ovido - Quiz & Flashcards