Alla inlägg den 22 mars 2006

Av Bella - 22 mars 2006 13:00

Jag är så äckelpäcklig. Jag ska sluta äta. Ne, jag ska sluta andas. Men då blir jag nog mer äckelpäcklig för det kanske inte är så överdrivet mys att vara död.Men då skulle det ju inte vara mitt problem iaf.Jag vet inte vad jag ska göra. Jag är rastlös och sånt. Jag borde plugga och göra allting sånt men jag vill inte. Jag vill åka skridskor eller så vill jag hångla. Men öh, troligt att jag kommer göra ngt av det idag.Aja. Jag är iaf vid gott mod idag, inte överdrivet depp bara lite äcklad av mig själv. Jag har läst en grejj. Jag blev så enormt glad. När jag läst klart ville jag bara göra volter för mitt hjärta hade växt och blivit fem gånger större än vanligt. Kan ju inte vara normalt någonstans egentligen. Men wtf, det gör mig glad. Du gör mig glad. Du får mig att le. På riktigt Och det gör dig farlig. Yeye, det visste du ju. Nä, f'låt jag ska sluta vara leskiig. Men kom hit! Nu! Snart! Nångång?Nu ska jag kika film. Kan inte bestämma mig för vilken bara.

: (

Av Bella - 22 mars 2006 02:01

F'låt.I'm not worth your time.

Av Bella - 22 mars 2006 00:04

Okej, samtalsterapi är inte teh sheit va. I alla fall inte för mig.Jag kände mig bara som ett psykfall när jag satt där och hade den där kvinnans fiskögon stirrade på mig. Fast det är kanske det jag är. Och efteråt ville jag bara slash my wrist. Men jag har lovat att gå dit minst tre gånger så jag får väl stå ut. Jävla skit.Men vad fan ska jag säga lixom? Jag öppnar mig inte ens för min syster och nu ska jag blotta mina innersta känslor och tankar för en total främling med fiskögon och fula kläder? Sällan! Blä! Totalt meningslöst var det.-Men ahh, what can I say? Jag vet inte varför det blev så. -Meeen försök, vad tror du var den utlösande faktorn? Vad fick bägaren att rinna över?-Ne, jag har ingen aning. Egentligen vet jag mycket väl vad det var men fuck her lixom. Jag var väl bara trött på allt.-Vad var du trött på?-Men allt.-Men vad är allt för dig?Och så fortsatte det i en timme. Jävla envis tant det där. Geeee daaaj kärring. Men seriöst, antingen är det mig eller henne det är fel på för det funkar defenitivt inte. Jag mår bara trasigt igen. Faan. Jag som hade hittat leendena igen. Nu är det ganska mycket grå/mörkgrå/svartgrå och mycket få leenden. Äkta menar jag då. Bumbi lockar fram några, Sötnöt med. Och Snuttis. Men sen är det mycket falskhet och mask på. Terapi bryter ner min skyddande mur mot omvärlden och får mig att må apa. Hur bra är det på en skala från ett till en miljon? Terapi sucks! Den enda terapi jag behöver är Bumbiikramar, Snuttispussar, choklad och msnmystid med Sötnöt. Skulle hellre vilja ha verklig sötnötmystid, men jag kan nöja mig med det jag får.Det enda bra med henne var väl att hon kanske skulle tänka över saken med piller och grejjer, fast det skulle innebära tester också, och det gillar vi inte.

Ovido - Quiz & Flashcards