Alla inlägg den 6 mars 2006

Av Bella - 6 mars 2006 21:21

Vill bara fylla upp badkaret med kallt vatten och is. Sjunka ner under ytan och ta några djupa andetag. Flyta bort. Jag har blivit lättantändlig, jag bränner allt jag rör. Jag känner mig konstig. Jag kan inte riktigt ta på vad det är. Men något är inte som det ska. Nåt som är trasigt igen. Jag känner mig trött. Och lite ledsen. Men jag vet inte varför.Kan vara att jag tänker för mycket, sover för lite, äter för dåligt men jag vet inte, känns som om det ligger djupare. Kanske var jag aldrig hel, kanske blev jag bara trött på att vara trasig hela tiden så jag byggde en fasad för att slippa se och känna det trasiga. Kanske har den börjat spricka nu.Det spelar inte så stor roll, det är bara att bygga nytt. Men vem kan älska en trasig människa ?

Ovido - Quiz & Flashcards