Alla inlägg under november 2006

Av Bella - 29 november 2006 23:14

Jao, jag var ju hos psyksnubben idag. För att göra en lång historia kort... Det som fastslogs var att jag lider av stark rädsla för att bli lämnad, troligen efter mammas och pappas skilsmässa. Pappa var med under samtalet och det var intressant att få höra hur han såg på allting. Dessutom redde vi ut lite av det som hände när vi var i Turkiet. Sen fick jag "verktyg" som jag ska använda för att försöka få kontroll över mina känslor bättre.Och när jag gick därifrån kändes det faktiskt som om tre ton försvunnit från mitt hjärta. Dessutom känns det som om pappas och min relation verkligen fått en skjuss framåt. Kanske borde ta med mamma till honom?Nu är jag i allafall så nära lycka och lugn jag varit på like 4 år. Visseligen kan det ha lite med paddorna jag slickat lite på men bara yttepyttelite. Hoppas bara lyckan håller i sig ett tag. Im gonna to get up, and when im up, im gonna stay up!It's a promise to myself.

Av Bella - 29 november 2006 10:02

Idag ska jag till min psykolog för första gången. Jag är skitnervös och har ont i magen. Och dessutom vet jag inte vad jag ska säga... Katastrof. Total katastrof!

Av Bella - 28 november 2006 22:16

Nån som vill kolla på Psyco med mig?Jag har popcorn och Lakrisal...Snälla?

Av Bella - 28 november 2006 21:37

Fick hem min beställning idag. En flaska Barcardi Razz, en Malibu och två limpor cigg. Helt underbart jue, nu har jag så jag klarar mig ett tag.

Av Bella - 28 november 2006 21:34

Fick en väska av pappa idag. Den är helt underbar. Svart lack och guldiga handtagsfästen samt lås. Den är perfekt i storleken då jag tänkt använda den som övernattningsväska. Lycka.

Av Bella - 27 november 2006 22:47

Var i någon slags auktionsaffär idag med. Köpte fem filmer och tre böcker. Det bästa fyndet var i alla fall helt klart "Mannen; Ägarens handbok". Man får bla. lära sig: - vad man har honom till- hur han tänker- hur han bör bemötas- punkter att se upp med- hur du får ut det bästa av din man i varje situationSka bli intressant att läsa om punkt ett, har nog inte riktigt greppat det tror jag.

Av Bella - 27 november 2006 22:44

Fick hem trosorna jag beställde. Helt underbara. Det enda lilla minuset är att man får skavsår av blingbling:et där bak. Haha.

Ovido - Quiz & Flashcards