Alla inlägg den 1 november 2006

Av Bella - 1 november 2006 18:13

Jag ville ha saker att göra, och det fick jag. Sprang på pappa på stan, fikade lite och sen behövde han hjälp med att hämta lite grejer. Ska börja jobba med honom nu i november, runt 40 timmar och sen i december blir det 80 timmar. Får 6000 för det. Så sysselsättning och inkomst är fixat. Och har fått en tid till psykologen också. Yep. Det var väl allt för tillfället. Kommer säkert få totaldamp ikväll så blir nog både ett och två inlägg till skulle jag tro.Nu. Mat.

Av Bella - 1 november 2006 12:44

Jag kämpar mot meningslösheten, det tomma som äter upp mig inifrån. Jag planerar in vad jag ska göra, lägger upp scheman att då och då ska jag göra det osv.Vi får se, det borde fungera. Har jag någonting att göra hela tiden borde jag inte andas osynlighet.Jag gör alltså finns det en mening med att existera.Nu ska jag duscha sen ska jag ner på stan. Fick tusen spänn av pojken igår så jag ska kolla på skor, köpa en superfin kalender och besöka bibloteket, kanske låna nån bok. Det borde hålla mig sysselsatt i några timmar iaf.Sen ska jag hyra film och kolla på den med systeryster. Kanske träffa pojken en snabbis också.Måste springa nu, missar spårvagnen annars.

Ovido - Quiz & Flashcards