Alla inlägg den 17 november 2006

Av Bella - 17 november 2006 21:43

Ajuste, jag åkte till honom. Katastrof. Vi bytte typ 10 ord sen störde hans polare hela tiden.Jag vet att jag gett honom hur många chanser som helst men han får EN chans till att få min vänskap. En enda. Sen är han köööörd.

Av Bella - 17 november 2006 21:38

Jag har precis hittat den perfekta drogen för mig. Jag är kär i benzo. Jag har nog aldrig mått så bra i hela mitt liv. Är helt tillfreds med tillvaron och jag mår bara toppen. Nu ska jag gå ut och gå och njuta av duggregnet och kanske hoppa i några vattenpölar också, bara för att lixom.

Av Bella - 17 november 2006 13:43

Cutie vill att jag ska komma till hans jobb.Ska jag eller ska jag inte...Jag kan inte bestämma mig.Jag är en svag mask, jag vet

Av Bella - 17 november 2006 12:59

Hmm.Hur sätter man på sig en peruk på bästa sätt så det inte ser helt mobbat ut?

Av Bella - 17 november 2006 12:55

Wie. Jag fick min peruk idag. 260 spänn kostade den. Och det kan det ju vara värt för att få vara någon annan än sig själv ibland.

Av Bella - 17 november 2006 12:17

så tänker jag inte alls ta tillbaka honom. Inte som pojkvän. Not a chance!Möjligtvis som älskare.Och vän.Beror på.Måste diskutera det med syster.Återkommer.

Av Bella - 17 november 2006 11:41

Han ringde. Cutie alltså. Det tog bara en vecka för honom att svälja stoltheten. Jag vet inte hur jag ska reagera. Jag vet inte ens vad jag känner för honom längre. Har ju gått omkring i en vecka och jobbat på att döda mina känslor för honom. Och när jag tänker på det känner jag bara glädje över att han faktiskt hörde av sig. Jag kanske har lyckats. Det lär märkas när jag träffar honom. Om jag blir svag i benen och det pirrar i magen så måste jag nog misshandla mig själv svårt för att inte ta tillbaka honom. Fan att det ska vara så jävla svårt. Hjärnan säger "NEJ, han är ett svin" och hjärtat säger "Jag älskar honom". Vi får se hur det blir, i vilket fall har jag inte tid md honom i helgen, är fullbokad och det känns underbart.Nu ska jag köra en pinnglass i mixern så jag får i mig något.

Ovido - Quiz & Flashcards