Alla inlägg den 9 november 2006

Av Bella - 9 november 2006 21:17

Min gom är helt bedövad. Idiotfan som jag är tänkte jag inte mig för och slickade på kortet jag fixat några linor med. Fem minuter senare hade jag nada känsel i hela munnen och tungan var helt efterbliven. Uscha. Idiot!Det börjar ge sig nu men som sagt, min gom är fortfarande bedövad.Men det vara inte det jag skulle klaga över nu.Utan min sk. pojkvän..Jag.hatar.honom.Han är dumdum. Jag pallar vekligen inte att skriva varför för det är en hemskt lång historia med hans ex och hans brist på stake inkluderat.Men jag kan i alla fall upplysa om att han inte kommer få ligga på ett bra tag efter det här.Och den här gången kommer det faktiskt inte bli så att jag kapitulerar efter nån dag. Är nämligen totalt likgiltig för sex just för tillfället.Såså ere gott folk.Nu ska jag vänta på att klockan slår tio så jag kan klämma i mig mitt pencillin och sen ska jag gå och nanna kudden.Fram till dess ska jag leta efter lite ny musik, börjar bli så grymt trött på den jag har. Nån som har tips på bra musik?Någon av alla som läser det här borde faktiskt kunna slänga hit ett tips tycker jag.Om jag ber snällt? Med hundögon?*blink blink*

Av Bella - 9 november 2006 17:03

Kom och tänka på...Jag ser ut som en liten flickversion av Eric Draven från The Crow på de bilderna jag tog igår.Hett.Måste helt klart få en digitalkamera när jag fyller, har inte tagit några snygga egokort på like forever. Haha.

Av Bella - 9 november 2006 16:51

Har egentligen inget att skriva om, så det blir en fulblogg för att jag har tråkigt. Ska nog gå in på mitt rum och lyssna på musik istället för att sitta här. Kolla lite på mina nya saker jag köpt/fått idag.Ja, så gör jag.Fan! Glömde ladda på mobilen förut. Måste nog kila bort till ICA och göra det innan folk får damp på att jag inte svarar på deras mess.Jobbigt.I iTunes just nu:Vato - Snoop DoggJamacian Girl - Obie TriceLövly!

Ovido - Quiz & Flashcards