Alla inlägg den 26 november 2006

Av Bella - 26 november 2006 19:13

Så. Nu har jag varit och hyrt film. Pirater och nunnor blire.Är nere så jag unnar mig lite nötter och apelsinjuice att tröstsmaska på också. Egentligen är jag dösugen på chips och choklad men bestämde mig igår för att jag ska försöka leva så "nyttigt" jag kan och orkar med. Och nötter är ju faktiskt gott. Men nu är det nunnor som gäller. Pirater sist. Mmm.. Orlando Blooooom. Jag dreglar redan.

Av Bella - 26 november 2006 01:59

Heeeej. Jag är tillbaka. Laever fortfarande mycket nog för att fylleblogga. Jag vill gå hem och sova nu. Men så elak är jag inte...Stannar en timme till. Sen är det nig. DÅ tar snällheten sluuuuuuuuuuut.Puuss

Av Bella - 26 november 2006 00:23

Okej. Vodkan är rätt överlägsen mig. Note to self: drick inte typ en sjuttis själv utan tjack ikroppen. Det blir inte bra.Snuttjulle hänger iaf med på msn. Bästa ängeln jue. Hoppas jag inte skrämmer skiten ur honom bara ;). Mohoaho. Mobbat garv.Note to self 2:Snurra inte runt på datorstolen om du är full. Du blir lätt illamåående då! Idiot!Nu är klockan halv ett...Det fucking aset borde komma om typ... en och en halv timma.Vodkan och jag är inte vänner längre.Den åker ut i toan.MOHAHAHA.Ja. Jag är askalas. Och jag har tråkigt.Stämm mig då!Ouuutsch. Det borde finnas fyllelås på min blogg!

Ovido - Quiz & Flashcards