Alla inlägg den 13 november 2006

Av Bella - 13 november 2006 11:13

Jag är lyckligt lottad som har en sån bra kompis som syster är. Hon är nog den enda i mitt liv som kan vända totalt mörker till starkt klart glittrande ljus. Hon är nästan som min skyddsängel. Och jag älskar henne mer än livet. Och nu finns det än en gång en risk att jag förlorar henne. Hon ska opereras på tisdag. Meningen var att jag skulle varit där med henne, men jag ska själv opereras då. Jag skulle ha suttit brevid henne när hon vaknar. Och nu ka jag inte det. Skit!Eftersom det blev så ska vi ikväll prata, mysa och kolla på film. Riktigt utnyttja tiden vi har. In case of death.Jag vill inte ens tänka på det. Hon.Får.Inte.Dö End of story.Jag kan inte leva med ett tomrum lika stort som stilla havet inom mig. Jag VILL inte. Min systerängel är min glittrande stjärna.Och jag dör om hon dör.

Ovido - Quiz & Flashcards