Alla inlägg den 18 november 2006

Av Bella - 18 november 2006 20:23

Jag vet inte vad jag ska göra. Han fattar inte, han tar inte in det jag säger. Jagvetintevadjagskagöra.Ett återkommande tema i berättelsen om mitt liv...

Av Bella - 18 november 2006 14:16

Nu ska jag slut deppa och gå hem till pappa och göra julkort med styvmor och sladdissystern. Verkligen superkul. Men vad gör man inte för att slippa ångesten?

Av Bella - 18 november 2006 01:41

Surprise, surprise, Cutie ringde inte. Istället ringde en gammal vän, mer känd som Mr.PimpFörsta reaktionen var "Eh, vaaah?". Sist vi pratade var på min studentkväll. Det är typ 7 månader sen. Andra reaktionen var en sån otrolig glädje. Min underbara Mr.Pimp Jag skiter i vad Cutie säger, eller jag tror snarare att det är bullshit. Han må vara hallick va, men mig tänker han inte sälja.Han kom och hämtade mig och vi satt hemma i hans urläckra lägenhet (återkommer till den) och pratade, lyssnade på musik och rökte ihjäl oss. Fan vad jag har saknat honom. Jag insåg inte det förren nu. Okej, till lägenheten då... Fuck a little green duck vad vacker den är. Hela lägenheten är svart och röd, och han har bubbelpool i vardagsrummet. Precis brevid hans välfyllda bar. Haha, jag är fortfarande helt imponerad, jag trodde aldrig att jag skulle se en sån lägenhet. Sexig och kaxig är nog orden som sammanfattar den perfekt.Han har tydligen köpt två nya cafeér också. Och en gammal klubblokal som han ska öppna en ny nattklubb i till nästa vinter. Jag skulle få ha min 20års fest där då, haha. Klockrent.Men det bästa av allt, vet ni vad det är?Cutie HATAR honom. Mohahahahaha. In ya face motherf*cker!!!!!!!!! Du har fuckat med mitt huvud för första gången. Mina känslor för dig är döda. Och jag tänker så ha honom som kk (vadå? han är bra i sängen ;) ) så jag verkligen får njuta av när jag dissar honom för både Mr.Pimp och Mr.Drugdealer Det låter elakt jag vet, men så mycket som han har sabbat mig och mitt självförtroende, så många gånger som jag skurit mig för att han har knäckt mig, så många tårar jag fällt över honom, och så många gånger han skrattat åt mig när jag gått sönder framför honom... Det är inte mer än rätt att han får smaka på sin egen jävla medicin.Och ja, jag är en jävla hämndlysten subba!Imorgon ska vi gå ut, jag och Mr.Pimp och hans vänner. Och vet ni?För en gångs skull så kommer precis allting gå enligt planerna. Ingenting kommer fucka sig och det mina vänner är anledningen till att jag sitter och är glad, PÅ RIKTIGT på väldigt väldigt länge!Nu ska jag sova. Gonatt.

Ovido - Quiz & Flashcards