Alla inlägg den 23 november 2006

Av Bella - 23 november 2006 23:56

Den här låten tar precis i hjärtat på mig. Nästan så att en dår vågar sig fram i ögonvrån. Your Guardian Angel - The Red Jumpsuit ApparatusDen innehåller allt jag någonsin jag velat säga till min syster. Och ja, videon suger, men luta dig tillbaka, blunda och njut av låten istället.

Av Bella - 23 november 2006 23:54

Som en liten paus i all text förgyller jag din kväll med en bild på världens sötaste katt. (Fuck u Calle)

Av Bella - 23 november 2006 23:36

Kom och tänka på det. Vem är det som vill läsa om mig? Jag är ju ingen lixom. Ändå är det trefyrafem stycken som tydligen läser här dagligen? Gör det mig till någon? Haha. Nä skämt åsido...Jag ska nog ta och tona ner lite. Förmodligen kommer då besöksantalet minska drastiskt. För förmodligen är det Sveriges samlade polisstyrka som sitter och väntar på attjag ska försäga mig lite för mycket. Haha.Nä.Jag skojar bara.Här, kom och ta mig om ni vill.Har hela kroppen full med morfin som jag icke har recept på. Släng mig i finkan. Do it do it do it.Äh. Jag kan inte vara allvarlig just nu, allt jag skriver blir bara parodi på mina tankar.Adoptera min tamagotchi någon?Imorgon har jag planerat att flirta lite med döden igen. Vad sägs om den fina omskrivningen va?Mohahaha.Nu måste jag sova, ska ränna runt på stan med mamma imorgon. Yay. Not.

Av Bella - 23 november 2006 22:57

Calle sa att Amadeus är ful. Calle är ett blötdjur. Woho.

Av Bella - 23 november 2006 17:09

Nu har jag lånat pappas digitalkamera över helgen. Här ska fotas. Har redan varit igång lite, tyvärr blev de inga bra ego kort alls, måste nog ta en dusch först. Fick en liten byrå också som ska slipas och kanske målas på söndag hos mormor, bra grej. Dessutom fick jag två x-cider som jag sitter och smuttar på nu. Bra grej det med.Nä, nu ska jag surfa runt på tradera. Mohaha. Fick tillbaka mitt konto idag. Yay. Synd bara att jag inte har så mycket pengar att spendera.Anyway, ha en bra kväll.

Ovido - Quiz & Flashcards