Alla inlägg den 27 november 2006

Av Bella - 27 november 2006 22:47

Var i någon slags auktionsaffär idag med. Köpte fem filmer och tre böcker. Det bästa fyndet var i alla fall helt klart "Mannen; Ägarens handbok". Man får bla. lära sig: - vad man har honom till- hur han tänker- hur han bör bemötas- punkter att se upp med- hur du får ut det bästa av din man i varje situationSka bli intressant att läsa om punkt ett, har nog inte riktigt greppat det tror jag.

Av Bella - 27 november 2006 22:44

Fick hem trosorna jag beställde. Helt underbara. Det enda lilla minuset är att man får skavsår av blingbling:et där bak. Haha.

Av Bella - 27 november 2006 22:41

Idag har jag varit på auktion med pappa.Det var sådär jätte otroligt dötråkigt. Fyra timmar av mitt liv som jag aldrig kommer få tillbaka. Sanslöst.

Av Bella - 27 november 2006 10:54

Gomorgon.Egentligen skulle jag redan varit hos pappa nu. Men jag vaknade nyss. Och nu måste jag ta ett bloss och sen duscha.Bråttom.Usch. Jag hatar att stressa.

Ovido - Quiz & Flashcards