Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 27 februari 2007 15:33

jag köpte en nalle som påminner mig om honom. jag har den med mig ständigt. och jag har ett rakblad med mig hela tiden. nu dricker jag vin blandat med jordgubbscider och väntar på att mamma ska komma hem. vill sova vill glömma.luften tar slut utan honom.mitt liv splittras sönder. i små små bitar som inte kan limmas ihop.jag vet inte om det här är nåot för mig längre. ingentinget är lockande.

Av Bella - 27 februari 2007 12:44

du var det som gjorde min värld vacker. även när allt kändes meningslöst betydde du något. du lös upp mörkret med dina ögon, du värmde mig i kylan med ditt leende.och nu dödar du mig totalt.blodet är för dig, tårarna är för dig, pillren, alkoholen, rakbladen för att fylla hålet efter mitt hjärta.det hjärtat som du slet ut, kastade på marken och spottade på.tack så jävla mycket för att du bevisat att kärlek är fejk. tack för att du fick mig att inse att livet är värdelöst. tack för att du ger mig chansen att förstöra mig själv igen.

Av Bella - 26 februari 2007 21:22

Av Bella - 26 februari 2007 17:26

Av Bella - 26 februari 2007 17:10

jag är rädd och ledsen. röker för att fördriva tiden. jag har redan rökt upp ett paket cigg idag. och inte sovit något heller. jag behöver sonata eller stilnoct eller något så jag får sova.men mest av allt måste jag få veta var i helvete det jävla aset är.

Av Bella - 26 februari 2007 17:05

Av Bella - 24 februari 2007 17:44

det finns ingen alkohol hemma. så jag dricker vin trots att jag hatar det. hoppas på att det tillsammans med tabletterna i magen ska bedöva lite. ta udden av ångesten och smärtan. jag vill gå och lägga mig. sova bort lite tid.men jag får nöja mig med att ligga i soffan och kolla på film tills mamma kommer hem.min katt är vacker

Av Bella - 24 februari 2007 15:24

känner mig övergiven. jag är akut ensam och min trygghet är försvunnen. om man nu kan räkna honom som trygghet längre, om han nu någonsin varit trygg alls.varför gör han såhär?jag börjar bli desperat. och jag börjar ge upp. det kanske är fult och fegt att ge upp om sin kärlek men hans handlingar krossar mig.just nu är jag ur funktion. ligger på soffan med mysmorgonrocken och stirrar i taket med regn i ögonen. kattvalpen ligger brevid och snuttar i mitt armväck men inte ens hans purrande pälsiga varma kropp kan få tårarna att sluta rinna. jag saknar hans skratt. jag saknar hans varma famn. men mest av allt saknar jag känslan av att någon tycker om mig.

Ovido - Quiz & Flashcards