Alla inlägg under februari 2007

Av Bella - 5 februari 2007 14:12

Usch jag är helt förstörd. Somnade i soffan. Och ikväll ska jag tydligen på auktion i hamnen.Yay.Har egentligen mängder att göra nu men tänker ändå ta mig en kopp persikote och läsa lite. Baraförattjagintehinneregentligen.

Av Bella - 5 februari 2007 10:49

Jag vill slå sönder världen.Jag älskar dig är tomma ord.Tomma.Äckliga.Ord.Vem skulle kunna älska mig?Hur kunde jag tro något så dumt?My Immortal - Evanescence

Av Bella - 4 februari 2007 23:21

Det känns som om jag gjort det här många gånger. Försökt ta tag i mitt liv. Antar att jag har misslyckats varje gång eftersom jag återigen ska göra det.Men vafan, den här gången satsar jag liite mera.Bara lite.Dumt att ta slut på alla krafter om det inte visar sig vara en bra grej, eller hur.Men ah.Nu är det sovdags.Måste vara pigg och fräsh imorgon.Det är ju the first day of the rest of my life...

Av Bella - 4 februari 2007 10:26

Jag drömde om en förlorad kärlek inatt. Vi var på Lifehouse konsert. När de började spela Breathing kysste han mig.Gud vad jag saknar den pojken.Och jag fick inte ens smaka hans läppar.

Av Bella - 4 februari 2007 09:53

Nu har han vält omkull tre krukor i vardagsrummet också.Jord överallt.Och jag menar ÖVERALLT!Suck.

Av Bella - 4 februari 2007 09:35

Gaaah.Vaknade upp med hela sängen full av jord. Kattvalpshelvetet har grävt ur blomkrukan som står i fönstret. Och nu äter han upp snörena på mina 1500 kronors stövlar.Jag vill inte ha katt längre.Kanske lämna kvar honom hos mormor och morfar?Hmm.Värt att fundera på.

Av Bella - 3 februari 2007 23:37

Egentligen har jag ingenting att skriva om. Inget speciellt iallafall.Men wft, jag kan väl alltid klaga över hur tråkigt mitt liv är. Filmkväll med min mor på en lördag.Hmpf.Och pojken är ute och ränner med syrianska maffian.Belli är orolig.Nä.Jag fattar inte varför allting blev så B helt plötsligt.Men men.Lätt fånget lätt förgånget.

Ovido - Quiz & Flashcards