Alla inlägg den 11 februari 2007

Av Bella - 11 februari 2007 22:25

Och så går jag ut och går. Skönt. Befriande på något sätt. Tänker att luften luktar precis som den gjorde förra året vid den här tiden. Eller så kanske det bara är en känsla. Känns likadant.Nu har jag totalt snöat in på pojkband. Var tvungen att damma av min gamla 5ive skiva. Vissa låtar är så jävla bra.Och mamma kom hem med alla avsnitt av Mäklarna idag. Hatade serien förut. Nu är den helt okej även om jag blir frustrerad på dom.Jaja.Kolla avsnitt sju nu, sen sova.Nattis.

Mmm

Av Bella - 11 februari 2007 20:06

Till middag åt jag kyckling och tomat och gurka och majs.Smakade ungefär lika gott som kräks.Mitt liv är sängen och datorn. Vill inte träffa någon människa. Men mamma är som ett plåster. Jobbig.Jag vill inte se allt i dimma.

Av Bella - 11 februari 2007 16:18

Lyssnar på Mattafix och stirrar på min svarta bok. Mamma är hemma nu.Hennes prat gräver hål i min hjärna.Bla bla bla bla.Kliar i hela kroppen.Jobbigt. Jag ska gömma mig innan jag flippar.Psykos.

Av Bella - 11 februari 2007 12:51

Jag tror jag förlorar honom. Till vad vet jag inte. Mörkret tror jag.Please stay with me.Stay - Shakespeares sisters

Av Bella - 11 februari 2007 11:55

Jag tror inte att en jävel heter som de heter i min mobil. Fångvaktarn. Alcatraz. Bumbii. Psyket. Snuttjulle. Älskpälsk. Tooki. Sötpucko.I can go on for days...Det är alltid lika kul att se folks miner när de kollar vem det är som ringer. "Fångvaktarn?""Ah, mamma.""*asgarv*"Well. Ska bort och kidnappa en av Prinsens cigaretter innan jag avlider pga nikotinbrist.Se efter kattvalpen när jag är borta.

Av Bella - 11 februari 2007 11:25

If they hurt youThey hurt me tooJag önskar att du kunde förstå det någon gång. Jag står på din sida. Jag kommer inte hugga dig i ryggen om du vänder dig om. Jag är inte som de andra som bara utnyttjar ljuger och skadar dig. Jag älskar dig. Det är dig jag tänker på först varje morgon och det sista jag tänker på innan jag somnar. I varje andetag älskar jag dig.

Av Bella - 11 februari 2007 10:40

Här sitter jag med en tjurtokig kattvalp som faktiskt är ganska mysig ibland även om det är sällan. Jag tittar på högen av papper som ska sorteras och på böckerna jag borde lägga ut. Men viljan finns inte. Inte orken heller. Har plockat ner tvätten och är helt slut. Mår nog inte så bra idag.Nu misshandlar kattvalpen mammas kuddar.Jag vill kolla på film men hittar ingen som verkar värd att kolla på.Nä. Idag är ingenting bra.

Ovido - Quiz & Flashcards