Alla inlägg den 1 februari 2007

Av Bella - 1 februari 2007 23:35

Min kattvalp fick mat förut. Kokt kyckling.Nu ser det ut som om han ätit en apelsin. Hel dessutom.Och nu vässar han klorna på mitt smalben.Gud vad jag älskar mitt lilla monster.

Av Bella - 1 februari 2007 22:34

jag har tagit avstånd från så många. för att slippa se dem ätas upp av smärtan.men om jag stöter bort honom också kommer mitt hjärta dö.i wanna stand by you.i love you.but your pain gonna kill me.och vi har så lite tid kvar tillsammans.jag vill bara trycka på delete.radera mig själv.för att jag inte är stark nog att stötta de som behöver mig.

Av Bella - 1 februari 2007 21:47

Hela det här inlägget kommer bli helt fucked up. Men jag måste skriva. Måste få ut det ur systemet på något sätt.So here we go..Det är så att princip alla i mitt liv är sjuka.Vissa är svårare sjuka än andra. Och problemet är att jag vill göra dem friska, få slut på deras lidande. Och jag kan inte det. För jag kan inte trolla. Jag kan inte rädda dem. Och det knäcker mig totalt. Min bästa vän (aka storasyster) har chrons. Hon lever sitt liv i ständig smärta och jag kan inte göra någonting för att lindra den. Inte ett shit...Oräkneliga gånger har jag suttit på akuten och kramat om henne när hon mått som sämst.Och varje kväll när jag kommit hem hatar jag mig själv för att jag inte kan göra något. För att jag inte kan rädda henne från smärtan. Och sen har vi släkten...Min mormors ryggrad vittrar sönder. Hon kan knappt röra sig längre. Min morfar har hjärtproblem. Hans mediciner hjälper inte och han har blivit sämre varje gång vi träffas. Min farmor har problem med sitt skelett. Man kan säga att hon i princip är gjord av glas.Min farfar har hjärtproblem. Inte lika illa som morfars men ändå allvarliga. Och så har han lite problem med skelettet han med, precis som farmor.Och jag kan inte rädda någon av dem.Jag kan inte ens lindra deras smärta.Och jag hatar mig själv för att jag inte kan det.Känner mig värdelös.Det är typ bara min mor och far som inte har någon "problem" och det är jag mycket glad för.Trodde att det även gällde för min älskade pojke. Den enda som jag faktiskt lyckats rädda på sätt och vis genom att hjälpa honom i sin kamp mot drogerna. Alltid något.Men nu visar det sig att jag inte kan rädda honom heller.Inte ens lite.För idag fick jag veta att han är allavrligt sjuk han med.Och nu vet jag lixom inte hur jag ska hantera det här?Lixom. Vad ska jag göra.Ytterligare någon som jag inte kan hjälpa.En till av de jag älskar mest i hela världen som jag tvingas se genomlida en vidrig sjukdom.Jag vet inte om jag kan det.Jag vet inte ett fucking shit just nu.JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA VÄRLDEN."Om något verkar vara för bra för att vara sant så är det förmodligen det"Om jag fick tag på den där jäveln folk kallar Gud skulle jag misshandla den jäveln till döds!Nä.Pallar inte det här nu.Ska gå ut och lägga mig på marken och låta kylan frysa tårarna och känslorna till is.

Av Bella - 1 februari 2007 16:51

Wie.De har tagit bort nästan alla Shan Atci klipp från youtube.Det är B.Men jag är glad.För jag beställde Shan Atci's dvd nyss.Happy happy.Dock väldigt fattig igen.Men men.Det löser saj.

Av Bella - 1 februari 2007 14:01

Fick den här av pappa. Han tycker den är bäst just nu.Frågan är om han är lite småcool eller bara har taskig musiksmak.

Av Bella - 1 februari 2007 12:59

Den här träningen skulle passa mig som handen i handsken... När kommer det till sverige?

Av Bella - 1 februari 2007 11:19

Nu är min kattvalp på rövartåg igen.Han har vält ner i princip alla böcker ifrån bokhyllorna, grävt ut kattsand över hela hallgolvet och nu ligger han i mitt knä och jävlas med mig.Bits med lilla tanden och klöser med lilla tassen.Varför köpte jag inte tio par skor istället?

Ovido - Quiz & Flashcards