Direktlänk till inlägg 1 februari 2007

Dra åt helvete allting. Jag hatar att leva. Alla jag älskar bara lider.

Av Bella - 1 februari 2007 21:47

Hela det här inlägget kommer bli helt fucked up. Men jag måste skriva. Måste få ut det ur systemet på något sätt.So here we go..Det är så att princip alla i mitt liv är sjuka.Vissa är svårare sjuka än andra. Och problemet är att jag vill göra dem friska, få slut på deras lidande. Och jag kan inte det. För jag kan inte trolla. Jag kan inte rädda dem. Och det knäcker mig totalt. Min bästa vän (aka storasyster) har chrons. Hon lever sitt liv i ständig smärta och jag kan inte göra någonting för att lindra den. Inte ett shit...Oräkneliga gånger har jag suttit på akuten och kramat om henne när hon mått som sämst.Och varje kväll när jag kommit hem hatar jag mig själv för att jag inte kan göra något. För att jag inte kan rädda henne från smärtan. Och sen har vi släkten...Min mormors ryggrad vittrar sönder. Hon kan knappt röra sig längre. Min morfar har hjärtproblem. Hans mediciner hjälper inte och han har blivit sämre varje gång vi träffas. Min farmor har problem med sitt skelett. Man kan säga att hon i princip är gjord av glas.Min farfar har hjärtproblem. Inte lika illa som morfars men ändå allvarliga. Och så har han lite problem med skelettet han med, precis som farmor.Och jag kan inte rädda någon av dem.Jag kan inte ens lindra deras smärta.Och jag hatar mig själv för att jag inte kan det.Känner mig värdelös.Det är typ bara min mor och far som inte har någon "problem" och det är jag mycket glad för.Trodde att det även gällde för min älskade pojke. Den enda som jag faktiskt lyckats rädda på sätt och vis genom att hjälpa honom i sin kamp mot drogerna. Alltid något.Men nu visar det sig att jag inte kan rädda honom heller.Inte ens lite.För idag fick jag veta att han är allavrligt sjuk han med.Och nu vet jag lixom inte hur jag ska hantera det här?Lixom. Vad ska jag göra.Ytterligare någon som jag inte kan hjälpa.En till av de jag älskar mest i hela världen som jag tvingas se genomlida en vidrig sjukdom.Jag vet inte om jag kan det.Jag vet inte ett fucking shit just nu.JAG HATAR DEN HÄR JÄVLA VÄRLDEN."Om något verkar vara för bra för att vara sant så är det förmodligen det"Om jag fick tag på den där jäveln folk kallar Gud skulle jag misshandla den jäveln till döds!Nä.Pallar inte det här nu.Ska gå ut och lägga mig på marken och låta kylan frysa tårarna och känslorna till is.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards