Alla inlägg den 5 februari 2007

Av Bella - 5 februari 2007 15:43

Vårt förhållande är stabilare än någonsin. Det är som vilket förhållande som helt. Nästan. Men ah, ingen av oss håller längre på med något destruktivt eller farligt. Vi älskar varandra osv.Och trots det är jag så osäker på oss. Tvivel tvivel tvivel.Jag var inte ens såhär osäker på oss i somras.Fucking helsjukt.Shit. Måste diska. Pappa kommer om tio.Wähä. Hoppas jag hittar ngt kul ikväll.Ciao.

Av Bella - 5 februari 2007 14:12

Usch jag är helt förstörd. Somnade i soffan. Och ikväll ska jag tydligen på auktion i hamnen.Yay.Har egentligen mängder att göra nu men tänker ändå ta mig en kopp persikote och läsa lite. Baraförattjagintehinneregentligen.

Av Bella - 5 februari 2007 10:49

Jag vill slå sönder världen.Jag älskar dig är tomma ord.Tomma.Äckliga.Ord.Vem skulle kunna älska mig?Hur kunde jag tro något så dumt?My Immortal - Evanescence

Ovido - Quiz & Flashcards