Alla inlägg under september 2006

Av Bella - 21 september 2006 12:45

Jag mår illa när jag läser tidningen. Främlingsföräntliga partier som NSF och SD har fått mängder med röster i hela landet. Och mandat i 78 kommuner. Rädsla och avsmak. Det är det jag känner när jag inser vilket slags folk svenskarna egentligen är.Om jag tidigare tvekat över att flytta utomlands så finns det inte mycket av den tvekan kvar efter valet.Jag tycker att svenskarna är värdelösa i vanliga fall. Gråa och mellanmjölksälskande, ingenting får stå ut för då ska det bort. Och nu är alla smygrasister också.Fy.

Av Bella - 10 september 2006 23:58

Nu får det vara nog med de här latmaskfasonerna!Jag börjar bli seriöst trött på migsjälv. Så imorgon är första dagen på mitt nya liv har jag bestämt. I fortsättningen ska jag innan jag går och lägger mig skriva en lista på vad jag ska göra nästa dag. Och allt på listan ska genomföras!Jag tänkte börja lite blygsamt så imorgon ska jag:- Plocka ner tvätten.- Stryka ALLA kläder, även mammas.- Skriva klart mitt CV på ams.se.- Köpa nya hörlurar till Lillefot (my lovley iPod)- Rösta, så jag får det ur världen.- Lämna tillbaka och låna nya böcker på bibban när jag ändå är där. Titta inte på mig sådär. Det är en början iaf.Och med tanke på vad jag gjort de senaste 4 månaderna så är det nästan en hel arbetsdag för mig.Och sen över till mer tragiska saker.Jag har fått Basshunters senaste "låt" på hjärnan. Kommer på mig själv att nynna "Vi sitter här i venten och spelar lite dota" mest hela tiden.Hjärntvättad är bara förnamnet.Var över hos min far en sväng nu på kvällen. Jag fick en översöt zebra. Woho! Och en flaska Bacardi Hallon. Och femhundra svenska kronor. Och sen hällde han i mig nästan en halv flaska Baileys så jag var lagom lullig när min översöta pojke kom och hämtade mig.Sen spenderade jag hela Pretty Woman med hans varma tass i min. Kunde inte låta bli att titta på honom i smyg hela tiden. Och hela tiden satt jag och tjafsade med mig själv. "Älskar jag honom?" "Nej, omöjligt""Men jag är nog fan kär i honom""Sluta nu, jag blir ju rädd""Men ah, hur kan man annars förklara att jag saknar honom så fort han är mer än tio cm ifrån mig?""Du har helt klart blivit hjärntvättad á Basshunters nya låt""Äh, fuck you""Fuck you to""Men tänk om? Hur vet man om man älskar någon?" Jag skyller på Baileysen.Crazy thoughts.Jag älskar inte, jag bara tycker om folk. Med några undantag. Som Sis. Och Bumbii. Och familjen såklart. Men annars, no love. Man blir inte så sårad då.Och dessutom kan jag inte älska honom, då skulle jag inte tänka så mycket på Mr. Drugdealer som jag gör.End of discussionI iTunes:Ms New Booty - Bubba SparxxxShowstopper - Danity KaneChain Hang Low - JibbsIdag är en hiphop-dag.

Av Bella - 10 september 2006 01:59

Jag har verkligen provat med alltJag har träffat, för fan, hela världenFrån Paris till Shangai, slitna jeans och kavajJag har till och med surfat på nätetMen jag blir aldrig nöjd, nej, jag stör mig på alltHan skriver så fult och han sjunger så falsktVilken läskig mustasch, alldeles för latVar är hans sinne för humor?Nej, jag hittar ingentingIngen groda som blir min prinsBara genomsnittsskräp, inte tillräckligt tätVarför ska jag nöja mig med nåt mindre,när jag vet jag kan fixa vem jag vill?Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdFör lång eller kort eller smal eller bredJag vill hitta rätt men jag ser bara felAldrig nöjd, jag blir aldrig nöjdIngen kan vara perfekt, det kan jag förståMen herregud, jag kan få bättre än såVeronica Maggio - Nöjd?Älskar texten. Har dock inte hört låten än. Det får jag ta imorgon...

Av Bella - 10 september 2006 01:26

Trallalaaaa... Belli very happy. Tack E för det. Har inte suttit skrattat så mycket på länge.Och jag fick en cam-godnatt puss av världens näst sötaste spanska cariño.Ska nog sova gott inatt trots att jag saknar pojken mängder.Btw. Har hållt tummarna för dig hela kvällen Bumbii. Hoppas det gick bra :) Vill veta allt!

Av Bella - 9 september 2006 22:52

Mr. Dugdealer ringde. Han ville ha med mig på fest. Jag sa nej. Men jag sa nästan ja. Jag saknar honom."Jag kommer ringa igen"Jag börjar faktiskt tro att han har ett crush på mig. Han får ligga så det räcker och blir över så det kan fan inte vara det. Eller så är jag bara sanslöst bra i sängen. *smiiiile*

Av Bella - 9 september 2006 21:49

Jao.Så var det lördagskväll igen. Jag sitter hemma.Jag är inte ute eller på fest.Och jag har inte panik.Jag vill vara hemma.Det är riktigt jävla dåligt.Jag har aldrig, aldrig bangat på att gå ut. Men nu? Jag pallar inte. Pojkvännen blev nästan chockskadad igår när jag tackade nej till att följa med hans kompis Kale på fest. Ärligt. Han tappade talförmågan i flera minuter.Jaja.Nu ska jag snart göra popcorn och krypa ner i sängen för att glutta på iRobot med Will Smith. Har för mig att den var ganska bra.I iTunes:Closing time - SemisonicHello - The Cat EmpireA Song For XX - Ayumi Hamasaki

Av Bella - 9 september 2006 13:57

Okey. Då kör vi igen. Livet känns mycket lättare när solen skiner. Lite lättare att hålla mörkret på avstånd.Han sa att han älskar mig. Den här gången blev jag bara glad. Istället för dödsförskräckt som förra gången.I iTunes:Shining from heaven - Bob Sinclar

Av Bella - 9 september 2006 02:24

maybe i'm all messed up.this is the only time i really feel alive. i swear.

Ovido - Quiz & Flashcards