Alla inlägg den 1 september 2006

Av Bella - 1 september 2006 21:31

Pojkvännen är i Sthlm och lämnar av barnet sitt. Vilket betyder att jag har honom för mig själv till söndag eftermiddag. Nästan. Ska på släktträff med mamma imorgon också. Läskigt. Läskigt.Ska träffa min släkt på mammas sida för första gången. Jag svär att det är läskigt, jag är inte mycket för släktträffar. Inte alls faktiskt. Men mamma blir glad. Kan hon behöva.

Yay

Av Bella - 1 september 2006 01:41

Pojkvännens son är like världens sötaste 8-åring. Så jäklans lik sin far. Men han har gjort så att jag knappt får ligga alls längre. Och nu när Kale flyttat tillbaka kan jag lika gärna bli nunna. Sexuellt frustrerad är bara förnamnet.Tydligen var även pojkvännen det.Var.Som i inte längre.Mesen var nöjd efter tvättstugan, hallgolvet hos min far och soffan hos densamme. Inte jag. Men han lovade att make it up to me. Bäst för honom.

Ovido - Quiz & Flashcards