Alla inlägg den 9 september 2006

Av Bella - 9 september 2006 22:52

Mr. Dugdealer ringde. Han ville ha med mig på fest. Jag sa nej. Men jag sa nästan ja. Jag saknar honom."Jag kommer ringa igen"Jag börjar faktiskt tro att han har ett crush på mig. Han får ligga så det räcker och blir över så det kan fan inte vara det. Eller så är jag bara sanslöst bra i sängen. *smiiiile*

Av Bella - 9 september 2006 21:49

Jao.Så var det lördagskväll igen. Jag sitter hemma.Jag är inte ute eller på fest.Och jag har inte panik.Jag vill vara hemma.Det är riktigt jävla dåligt.Jag har aldrig, aldrig bangat på att gå ut. Men nu? Jag pallar inte. Pojkvännen blev nästan chockskadad igår när jag tackade nej till att följa med hans kompis Kale på fest. Ärligt. Han tappade talförmågan i flera minuter.Jaja.Nu ska jag snart göra popcorn och krypa ner i sängen för att glutta på iRobot med Will Smith. Har för mig att den var ganska bra.I iTunes:Closing time - SemisonicHello - The Cat EmpireA Song For XX - Ayumi Hamasaki

Av Bella - 9 september 2006 13:57

Okey. Då kör vi igen. Livet känns mycket lättare när solen skiner. Lite lättare att hålla mörkret på avstånd.Han sa att han älskar mig. Den här gången blev jag bara glad. Istället för dödsförskräckt som förra gången.I iTunes:Shining from heaven - Bob Sinclar

Av Bella - 9 september 2006 02:24

maybe i'm all messed up.this is the only time i really feel alive. i swear.

Av Bella - 9 september 2006 02:14

Kampen blev kort. Mörkret är mörkare. I wanna bleed Show the world all that I have inside I wanna scream Let the blood flow that keeps me aliveTake all these strings They call my veins Wrap them around Every fucking thingLåt mig snälla få tag på Xanor snart.

Ovido - Quiz & Flashcards