Alla inlägg under februari 2008

Av Bella - 29 februari 2008 18:57

 .

 .

 .

.

Oh well. Jag kan ju likagärna ta en egobild nu när jag ändå är mejkad och lockad.

Lite smålullig är jag också.

6 glas vin kan ha den effekten.


Trevlig fredag!

.

.

.

.


Av Bella - 29 februari 2008 18:13

Hur meningslöst är det inte att locka håret och sminka sig riktigt snyggt när man inte ska någonstans överhuvudtaget?


Oops.

Tänkte inte på det.

Av Bella - 29 februari 2008 16:21

Det verkar som att alla därute i bloggvärlden är bästa vänner med sin mamma. I don't get it, i really dont. De måste ha helt underbara mödrar.


Personligen så tål jag inte min mamma på kort ibland.

Som typ nu, då hon pratar illa om mina vänner för att de har gjort "fel" val i livet enligt henne. 


På vilket sätt är det hennes problem?


Och tror hon verkligen att hon på något sätt skulle få mig att umgås mindre med dem för att hon kallar dem, mina vänner, för pundare och slampor?


Nono. Tror inte det. Jag blir bara fly förbannad. Hon har ingen rätt att säga sånt. Hon känner dem inte ens!


Och det är inte det att jag inte älskar min mamma. Det gör jag verkligen, av hela mitt hjärta. Men jag klarar verkligen inte av att leva tillsammans med henne.


Jag måste härifrån.

Av Bella - 29 februari 2008 16:07


This is the way you left me,
i'm not pretending.
no hope, no love, no glory,
no happy ending...



Precis så känns det utan mina älsklingar

som alla är ute och far runt i världen.

Men snart är jag en av er :-)


I can't wait!


Av Bella - 29 februari 2008 15:43

Det är inte speciellt kul att tända en cigarett och upptäcka att man råkat köpa mentol istället för vanliga.


Det är väl det som är straffet för att jag är lat och fåfäng.

(Går inte ut med mina glasögon och orkade inte sätta i linserna)

Av Bella - 29 februari 2008 15:40


Mmm... bacon

Av Bella - 29 februari 2008 14:30

 


Det blev ju ganska bra.

Nästan så jag måste gå ut och visa upp mig lite faktiskt.

Promenad i vårsolen någon?

Av Bella - 29 februari 2008 13:02

 

 Amadeus såklart!


(Att ha ett vackert purrade monster i famnen

är bland det bästa som finns.)



Ovido - Quiz & Flashcards