Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Bella - 20 februari 2008 13:52


Jag ser knapr vad jag skriver. Svarta blickar för gögnon. Det är nogonting fel i huvudet. Jag kan inte stava för gononen. ÖGONEN. Helt eriöst där är ockligt. KAN MAN FÅ HJÄRNINFARKT ELLER NÅGOT? Huvudet är helt fel.

Av Bella - 20 februari 2008 12:18


Älskar Earl. Köpt båda säsongerna nu. Men jag är besviken. Det måste ju komma en 3:e säsong! Hela allting kan ju inte bara sluta med att han åker i finkan? Då blir jag faktiskt ledsen. Seriöst. Det gick ju så bra för Earl och sen *wham* så händer det här : (


Morsan garvar åt mig för att jag blir så upprörd. Elak.

  

Av Bella - 20 februari 2008 10:17

Godmorgon mina änglar. Sovit gott?


Det har inte jag gjort.

Kan lätt bli så när man inte kan andas.

Känner mig lite som ett lik borde känna sig.


Idag måste jag verkligen plugga. Plus att jag måste hitta en av Sapfos dikter att läsa så jag kan "analysera" den på tisdag. Larvigt skit tycker jag, nödvändigt skit tycker tydligen min lärare. 


Men ja.

Frukost skulle ju inte sitta fel. 


Ovido - Quiz & Flashcards