Alla inlägg den 19 februari 2008

Av Bella - 19 februari 2008 21:40

Jag förstår verkligen inte hur en sånhär sökning kan resultera i att man hamnar på min blogg :P


Mamma 40 knullar med pojkar på 15


Ring psykolog?

Av Bella - 19 februari 2008 21:34


Usch. Jag är verkligen genomförkyld. Tycker inte om att vara sjuk. Inte alls. Snörvla och snora är äckligt.


Gick ju på stan med mamma förut. Man kunde ju trott att jag skulle köpt något litet smycke eller så för mina sista arma pengar. Men nej. Istället kom jag hem med två liter fil. Jordgubb och Blåbär/Vanilj.

What tha heck, jag måste ju äta någonting trots att min hals hatar mig.


Dessutom får jag shoppiloppa på måndag efter plugget. Väska, skor och lite smink ska följa med hem då, var så säker på det.

Av Bella - 19 februari 2008 14:02


Undrar om det kommer en dag då jag vågar lägga ut en bild på mig själv som jag inte har "lekt" med? Dåligt självförtroende ditt namn är Bella.


Anyway. Mor har inte dykt upp ännu så jag roar mig med att ta bilder på mig själv. Tror dock jag har blivit för självkritisk för den här sysslesättningen. Inte en enda bild blir ju bra. Annat var det när jag var mindre :P Gud vad vacker jag var då xD

Av Bella - 19 februari 2008 12:36

Här sitter jag i morgonrock och dricker hallon&mandarin saft när jag egentligen borde göra iordning mig. Uscha vad tiden går snabbt. Om en timme kommer mamma hem. Vi ska gå på stan. Jag lovade att jag skulle vara fix och färdig då.


Jag är kass på att planera.


Av Bella - 19 februari 2008 12:16


Bara 6 dagar kvar nu...


Tisdagstema

Av Bella - 19 februari 2008 11:51


Haha. Fick just veta att min systerson tror att jag är Carolina Gynning. Han såg en bild på henne i aftonhorans tv-guide och vägrade tro på syrran när hon bestämt hävdade att det inte var jag.


Det måste vara hårfärgen...

Av Bella - 19 februari 2008 09:57

Det jag borde göra är att plugga inför svenskaprovet på tisdag. Jag borde verkligen plugga massor. Vill inte att svenskaläraren ska tro att jag är korkad :P

Men å andra sidan har jag ju hela resten av lovet på mig.

Så jag har bestämt mig för att strunta i böckerna för en liten stund och liva upp min sjuka tillvaro med lite Sims istället.


För det är jag värd.

Av Bella - 19 februari 2008 09:53


Jag måste helt klart ta nya egopics.

Den enda nyligen tagna bilden är ganska hemsk. Ser både knubbig och konstig ut. Men det kanske är så jag ser ut i verkligheten?

Ovido - Quiz & Flashcards