Alla inlägg den 18 februari 2008

Av Bella - 18 februari 2008 22:08

Amadeus springer runt mina ben och tjatar på mig. Meow meow meow. Jag förstår inte vad han vill. Förmodligen tycker han att jag borde gå och lägga mig. Det tycker inte jag. Men det börjar bli lite drygt här framför datorn så jag får väl göra honom till viljes.


Nattinatt.


Av Bella - 18 februari 2008 21:43

Namn: Bella

Din ålder: 20
Hårfärg: Brukar vara röd men nuvarande är brun

Ögonfärg: Byter färg efter sinnestillstånd

Vem är din bästa vän? Jag har flera
Har du en pojkvän/flickvän? Tss. Ska jag med det till?
Hur långt var dit längsta förhållande? 1 år

Vem kysste du senast? Prinsen tror jag

Vad shoppar du helst? SKOR & väskor
Hur många skor har du? Många många och fler ska det bli!
Hur många par byxor har du? Säkert 20
Har du några smycken som kostat över 1000 kr? Ja


Favorit...
Färg: Svart
Mat: Jordgubbsfil

Killnamn: Amadeus

Tjejnamn: Ofelia
Ämne i skolan: Engelska
Klädesplagg: Kort klänning

Har du någonsin...
Snusat? Ja.
Rökt? Ja.
Hoppat bungee jump? Never

Brutit mot lagen? Ja.
Fått dig själv att kräkas? Ja.
Nakenbadat? Ja.
Varit kär? Ja.


Tar du droger? Not anymore

Vad är du mest rädd för? Att tappa kontrollen

Vad lyssnar du på just nu? Tystnaden
Vem fick du senast SMS från? Towe
Hur många MSN-kontakter har du? Ett par tre stycken
Hur många av dem är online just nu? Ingen aning


Pizza eller choklad? chokad

Tränar du? viljan finns
Hur ofta? men inte orken eller tiden

Guld eller Silver? Silver.
Vilken film såg du sist på bio? I Am Legend

Vad vill du helst av allt göra just nu? Bli frisk

ps.

Av Bella - 18 februari 2008 21:39

Jisses vad skönt det kändes att skriva här igen. brukar få skrivkramp när jag ska göra inlägg till andra bloggen. men här flyter det bara på. får nog allvarligt fundera på att blogga här igen. för det är ju det som är så skönt med att skriva av sig, att det bara flyter på. WÄWÄ.


Av Bella - 18 februari 2008 21:31

Wä. Extremt länge sen jag bloggade här. Mer än ett år känns det som men det är det säkert inte. Lustigast ever är iaf att det fortfarande ramlar in fler kommentarer här än i min aktuella blogg. Fast den ska avvecklas snart. Min mor har eventuellt (garanterat) hittat den och det känns inte alls festligt alls faktiskt.


Jah, vad har hänt sen senast då?

Inte mycket. Gjort slut med Prinsen, blivit kär i annan vacker pojke, blivit nära vän med Prinsen, tappat kontakten med nya kärleken, gjort upp flyttplaner med Jeni, och Amadeus har fyllt ett år.



Ovido - Quiz & Flashcards