Alla inlägg den 28 februari 2008

Av Bella - 28 februari 2008 09:12

Torsdag idag. Den dag som kommer efter onsdagen men före fredagen. På tal om fredag så är jag ledig imorgon. Likamed sova länge och göra vad jag vill med dagen. Eller ja, efter jag har gjort alla skoluppgifter då.


.


Det här med att prioritera sitta vid datorn före att äta frukost övergår min mors förstånd. Självklart förstår hon inte att jag tänker äta lyxfrukost i skolan. Räkmacka och festis. Mmm. Torsdagslyx.



Snart är det dags att sätta sig på cykeln och trampa iväg.

Ska bara läsa några bloggar till :-)


Av Bella - 28 februari 2008 08:39

Usch, jag vill inte gå till skolan.

Är alldeles för seg för det idag.


Tur att det är strålande

solsken och klarblå himmel ute.

Hade det regnat så hade jag

garanterat skippat skolan.


Nu ska jag försöka övertala

Amadeus att han ska gå in på

mammas rum så att jag kan röka.

Kan bli knepigt eftersom han

gömmer sig någonstans.

Ovido - Quiz & Flashcards