Alla inlägg den 27 februari 2008

Av Bella - 27 februari 2008 20:08

Nu ska jag titta på Disney Channel. Vid åtta börjar det massor av komediserier där som faktiskt är roliga. Tyvärr kör de dem rätt många gånger så ibland  har man redan sett alla avsnitt förut. Men då kan man ju bara byta kanal.

Ja, jag är världens mest logiska flicka.



That's so Raven är en av dom.

Älskar Raven. Frisyrerna hon har är so beyond!

Och Keely i Phil from the future har också sånadär frisyrer som man bara önskar att man kunde göra själv.

En till som har såna är Joy's i My Name is Earl.



Nej nu börjar det!


xoxo 

Av Bella - 27 februari 2008 19:40


Tänker alltid på min Kaka när jag hör Curly Sue med Takida. Usch. Jag hoppas att han inte är död. Typ ihjälbombad. Min kära lilla Kaka.

Av Bella - 27 februari 2008 18:54

Är supernöjd med min nya väska.

Den är kanske inte den allra vackraste väskan någonsin men alla böcker +  matlådan får plats och det är ju just det den är till för.


Tyvärr tror jag inte att den kommer hålla så länge. Handtagen är nog lite för veka för att orka med den enorma tyngd som alla jäkla böcker är skuld till.

Men men, den dagen den sorgen, right?


 


Dock är den inte brun som det ser ut på bilden utan svart "lack" med silverdetaljer. Den kostade 299:- på Indiska och är ungefär lika stor som en sopsäck inuti. 

Alltså perfekt som skolväska! *





*Iaf på komvux där man inte

har några skåp att lägga skiten i.


Av Bella - 27 februari 2008 18:10


Om man tittar till höger under bilden finns det en rubrik som heter "För ett år sedan". Har i några dagar i rad nu läst dessa gamla inlägg och har bara en enda sak att säga om livet då...


Fy fan vad skönt att slippa må sådär!


Jag är så glad att jag på något sätt tog mig upp ur  depressionerna, självskadandet och senare det läskiga drogträsket. Jag kan dock inte förstå hur jag gjorde det. Men jag vet en sak.


JAG ÄR SÅ JÄVLA STOLT ÖVER MIG SJÄLV!


Flickan som överlevde (16 -år)

Av Bella - 27 februari 2008 18:04

Sitter och tragglar med en engelskauppgift som ska lämnas in senast på fredag. My opinion on... heter den och ska vara på max 300 ord.


Kan man säga till läraren att man inte har några åsikter alls för att slippa undan tror ni?


Av Bella - 27 februari 2008 17:21

Nu när det för en gångs skull dyker upp trevliga tävlingar med intressanta vinster, hos bloggar jag faktiskt läser så, kan jag ju för en gångs skull testa lyckan och anmäla mig. Det värsta som kan hända är ju att jag inte vinner lixom.


Fast tävlingen hos Tyskungen är nog den jag helst vill vinna faktiskt. En vacker liten röd Ipod shuffle skulle inte alls sitta fel då min egen musikmaskin sjunger på sista refrängen. Fast å andra sidan glädjer jag mig nog mer åt att han har börjat blogga igen då jag följt hans äventyr sen Att-stalka-Alex blabla.

Av Bella - 27 februari 2008 16:13

Sitter utanför engelskasalen och pratar framtid och betyg med några medstudenter.  En av dessa, K, läser jag även historia ihop med. Följande utspelar sig:


K: Men jag blir nöjd bara jag får G i Historia A och Samhällskunskap.


Jag: Historia A? Men jag läser ju Historia B?


K: Haha vad?


Jag: Ja, jag läser ju Historia B. Så det måste ju du också göra, eller hur? Vi går ju på samma lektioner.


K: Men jag läser A, inte B. Du läser också Historia A.


Jag: Men men men, näää. Du menar att jag har gått runt i snart två månader och trott att jag läst Historia B men istället läst Historia A?


K: Ja.


 *kollektivt asgarv på min bekostnad*


Men fan då.

Jag trodde ju att jag hade sökt historia B jue.


Tror ni att jag blir mobbad eller?


Av Bella - 27 februari 2008 16:04




Kan visseligen komma på 10 saker som skulle vara roligare men då krävs det en partner :)



xoxo

Ovido - Quiz & Flashcards