Alla inlägg under april 2007

Av Bella - 16 april 2007 11:02

Hmm.

Nya funktioner och shit.

Kanske borde fortsätta blogga här ändå.

Svår fråga.

Fast http://Belli.blogg.se

låter fan bättre än bloggagratis.

Äh vafan.

Jag vet inte.

Måste duscha nu så jag får bestämma mig senare.



Av Bella - 6 april 2007 16:17

i will always be a redhead

Av Bella - 5 april 2007 17:30

SNASK! fick ett stort påskägg av pappa idag. wie. godis är gott. och jag har tydligen (?) blivit jättesmal enligt massor av folk. konstigt. well well.tjejkväll med vin och varma mackor ikväll. fast jag tänker bannemig blanda vinet med sprite, vad de andra än säger.

Av Bella - 4 april 2007 15:00

14 månader.han fick 14 månader.det är 1 år och två månader.det är typ 425 dagar.och det är 425 dagar för mycket.mitt hjärta går sönder.

Av Bella - 4 april 2007 13:04

wähähää.glömde att säga att jag inte längre är brunett. gud vad skönt.hårfärg är guds gåva till uttråkade honor.

Av Bella - 3 april 2007 23:40

ah.cigarett.mm.ramlade och slog i handen när jag skenade till videoaffären för att hinna dit innan de stängde.ontsomfan.men det var värt det.nu ska jag bara smörja in mina naglar, dricka en liter vatten och sen ska jag soooova.gonatt snyggingar.

Av Bella - 3 april 2007 22:03

nikotintuggumi är så inte min grej. fan vad äckligt. dör fan hellre i cancer än tuggar sånt skit.big fat BLÄ!

Av Bella - 3 april 2007 21:35

blä. det blev ingen klänning. den satt askonstigt. men Jeni lovade att jag kan få dela vårdnaden av hennes porrklänning med henne. varannan helg eller ngt. tihi.men beställde 2 par porriga skor. svarta såklart. what else? har varit jätteduktig idag också. har skrivit ner alla inkomster och utgifter i min "pengabok". måste få ordning på min ekonomi jue! blaha blaha. nu är jag enormt röksugen. så jävla typiskt alltså. man blir alltid som mest röksugen när man inte har några cigaretter.

Ovido - Quiz & Flashcards