Alla inlägg den 3 april 2007

Av Bella - 3 april 2007 23:40

ah.cigarett.mm.ramlade och slog i handen när jag skenade till videoaffären för att hinna dit innan de stängde.ontsomfan.men det var värt det.nu ska jag bara smörja in mina naglar, dricka en liter vatten och sen ska jag soooova.gonatt snyggingar.

Av Bella - 3 april 2007 22:03

nikotintuggumi är så inte min grej. fan vad äckligt. dör fan hellre i cancer än tuggar sånt skit.big fat BLÄ!

Av Bella - 3 april 2007 21:35

blä. det blev ingen klänning. den satt askonstigt. men Jeni lovade att jag kan få dela vårdnaden av hennes porrklänning med henne. varannan helg eller ngt. tihi.men beställde 2 par porriga skor. svarta såklart. what else? har varit jätteduktig idag också. har skrivit ner alla inkomster och utgifter i min "pengabok". måste få ordning på min ekonomi jue! blaha blaha. nu är jag enormt röksugen. så jävla typiskt alltså. man blir alltid som mest röksugen när man inte har några cigaretter.

Av Bella - 3 april 2007 13:46

fan vad smal jag är.ser fan ut som ett anorexiaoffer på bilden.snusk.

Av Bella - 3 april 2007 13:41

älskar den här klänningen. lånade den av Jeni i fredags och nu vill jag inte lämna tillbaka den. det är min drömpartyklänning!men jag ska ju få en egen som är nästan likadan. och ett par skor. exet är rar ibland.ja herregud. mitt lilla ex. imorgon får han sin dom. håller tummarna för att det inte blir mer än 3 månader. klarar mig nog inte utan honom längre än så.

Av Bella - 3 april 2007 13:36

jag vet inte riktigt vad jag kan säga om det. för jag kan inte förstå vad som är problemet. fattar nada. men men. jag vet att jag inte gjort något fel den här gången.

Ovido - Quiz & Flashcards