Alla inlägg under februari 2008

Av Bella - 27 februari 2008 13:11


Hur många dagar brukar det ta för ett paket att komma fram?

Jag börjar få nämligen brist på bra läppmojs och det syns. Värsta fnasiga läpparna. Beställde något dyrt tjaffs från satine.se i måndags som jag hoppas på är superbra. Det borde det vara för det priset i alla fall.

Är det för optimistiskt att hoppas på att det kommer ligga en avi innanför dörren när man kommer hem?

Av Bella - 27 februari 2008 13:02


I vanliga fall är jag inte mycket för att gå på bokrean, brukar svänga förbi under de sista dagarna. Men igår släpade mor min med mig ner på stan och jag hittade faktiskt en bok jag ville ha. Bergdorfblondiner av Plum Sykes.

Tyvärr har den inte efter de 74 sidor jag läst machat mina förväntningar alls. Trodde att det skulle vara lite som Gossip Girl böckerna och det är det väl på ett sätt, dock mycket drygare. Men jag ska inte döma ut den efter bara 74 sidor. Im sure it will grow on me.


xoxo

Av Bella - 27 februari 2008 12:42

Håltimme igen.

Lövley. Hamnade som vanligt i datasalen eftersom jag är för lat för att gå hem. Anyway så  fick jag VG på svenskauppsatsen vilket jag är beyond nöjd med eftersom jag inte alls var nöjd med den själv.

Tur att läraren gillade den.


Det är skönt att ha skolan att vara i om dagarna. Lite intellektuell stimulans för en korkad rödtopp som moi. Fast jag tycker att jag mest röker och äter godis. Kommer vara fääät till beach08. Men whatever. Kommer vara görsnygg ändå i min (planerade) röda  hårman och mina stilettsklackar.


Fulflummigt inlägg det här.



Av Bella - 26 februari 2008 13:15

Okej. Då var svenskaprovet avklarat.

Resultatet blev väl inget att hurra för men nu är det gjort iaf. Skönt.

Essäfrågor är läskiga!

Av Bella - 21 februari 2008 23:12

Lyssnar på lifehouse take me away och sörjer förlorad kärlek.



HAHAH



tror ni det eller.


Jag har min ÄLSKADE BITCH här och jag älskar det. Och snart kommer vi knulla sönder hela detta jävla moralkärringsverige.




Puss 

Av Bella - 21 februari 2008 20:32



Wäwä. Sitter hemma hos Ia. Jeni står i duschen och jag super. På golvet springer 5-6 urgulliga sånadär chiwawwooor.En är jätteliten valp och hur go som helst.Eller det är allihop.Jag mår bättre nu :P fast det kan vissleigen bero på drinkarna. Wäwä.


Trevligt att få gå ut ikväll trots att jag är fattig som en kyrkråtta. Guess why :P Min shuggamomma är häääj :D GÖTEBOOORG SNART.

Nu är min drink tom, måste fylla på. 


Älskar er. 

Av Bella - 21 februari 2008 11:22

Jees. Inlägget under ser precis ut som jag kände mig när jag skrev det. Mamma tror att jag fick en febertopp, jag lägger mina pengar på allergisk reaktion. Allt väl nu iaf. 


Nu Sims.

Borde plugga.

Men jag har fortfarande tid kvar.

Av Bella - 20 februari 2008 13:52


Jag ser knapr vad jag skriver. Svarta blickar för gögnon. Det är nogonting fel i huvudet. Jag kan inte stava för gononen. ÖGONEN. Helt eriöst där är ockligt. KAN MAN FÅ HJÄRNINFARKT ELLER NÅGOT? Huvudet är helt fel.

Ovido - Quiz & Flashcards