Alla inlägg den 4 september 2006

Av Bella - 4 september 2006 21:56

Nu har jag varit ambitiös och städat mitt rum, inklusive alla garderober. Kom då underfund med att jag har alldeles för lite kläder. Samma sak gäller smink. Och att jag har alldeles för lite at göra om dagarna eftersom jag städat mitt rum tre gånger senaste veckan. Så... lösningen på detta är alltså att skaffa ett jobb. Alltså kommer resten av kvällen spenderas med att skriva CV på ams.se.High life verkligen.Intresseklubben antecknar flitigt?Bra.Då kan jag även informera om att jag köpte TheSims2: Glitter&Glamour idag. Kom hem och installerade det. Startade spelet och *poff* det krashade.Testade olika lösningar hit och dit och råkade avinstallera hela mitt Sims2. Smoooth.Jävla klantarsle! Anyway så tänker jag ringa och skälla på supporten imorgon samt ha vacker minnesstund där jag ska spela I miss you av I n c u b u s för alla simmar som omkom i katastrofen. Vila i fred älskade små vänner//Mamma Belli

Av Bella - 4 september 2006 14:53

En släkting till O r h a n? Vad tror du Bumbii?Fniss

Av Bella - 4 september 2006 00:11

Here we go again.Irritationsmoment 1:Pojkvännen.Orsak:Väljer återigen att sova hos en "kompis" istället för att komma hem och gosa med mig.Följder:Min paranoida sida arbetar på högvarv och om några timmar kommer jag vara övertygad om att han är otrogen. Ironi:Han är lika paranoid när det gäller mig.Tilit? Vad är det?Nu ska det intas föda av någon form följd av minst en halv Apelsinkrokantkaka.Tröstäta tror jag att det kallas.

Ovido - Quiz & Flashcards