Direktlänk till inlägg 27 april 2006

Ja vad fan ska jag skriva?

Av Bella - 27 april 2006 22:52

Jag kan ju börja med att kräkas galla över den här förbannade staden som är bebodd av de som inte ens helvetet vill ha. Seriösa jävla äckel som borde låsas in hela jävla bunten. Jag är så arg. Och ledsen. Och rädd. Och förbannad för att jag är rädd. Varför springer jag alltid på de värsta avskummet? Sure jag är pucko och genar genom Vasaparken men FFS. Jag ska väl fan kunna ta mig hem utan att bli rånad/antastad/hotad/kränkt av diverse vider? Tydligen inte. Ne, det är ju sinnesjukt att jag vill kunna göra det. Fy fan. Fy fan. FY FAN! Första gången rånad och hotad och andra gången hotad och antastad. Undrar vad det blir tredje gången? Misshandlad? Våldtagen? Kanske mördad? Woho I can't waaaait. Ja det var ju ett förslag.Ett annat är att jag kan berätta om hur ledsen jag blir av att träffa Soetnövs. Jag mår fysiskt illa innan vi ska ses. Inget skoj utan på helt fullt seriöst allvar så vill jag kräkas när jag vet att vi ska ses snart. Förut gick det över när vi äntligen sågs men inte nu. Ville bara bort bort bort när vi satt där i salongen. Pussa inte på mig. Rör mig inte. Titta inte på mig. Jag ville skrika det. Men han är så rar så han får hållas. Det värsta är att folk får för sig så jävla mycket. Och så ska han markera att jag till hör honom hela tiden. Hålla handen, arm runt axlarna och helst tungan ner i halsen på mig när han presenterar mig för sina vänner. Jag tillhör inte någon så lägg av för fan!Nästa förslag är att dela med mig av saknaden efter det som inte finns där längre. Den saknad som bor i mig 25/8. Oftast ligger den där precis under huden och bränner som eld. Men ibland flammar den upp och jag går sönder om och om igen.Men vi skiter i den. Jag blir bara depp av att tänka på det.Ne, vi skiter i hela grejen. Jag måste duscha. Duscha bort äckelsaliven från min kropp och skrubba bort äckelkänslorna som ligger som ett kladdigt lager över hela min existens. Jag är värdelös och egentligen förtjänar jag inte bättre än det jag var med om ikväll.Dumma tankar. Men de finns. Och de är starka. Och jag orkar inte kämpa emot ikväll.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 18 mars 2008 16:33

    Herregud vilken dag. Skolan är verkligen jobbig ibland. SÅ mycket att göra och så lite tid. Har iaf ingen håltimme imorgon då jag ordnat så jag slipper svenskan. Det är skönt.   ...

Av Bella - 17 mars 2008 17:52

Helt otroligt hur segt blogg.se är. Hur svårt kan det vara?? Fixa det. Annonsörerna kan ju inte tycka så bra om att deras annonsplats strular JÄMT. ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:11

    Nu får det fan ta och sluta!     Förresten. Fortsätt tävla!       Nu ska jag röka sen har jag prov. Ciao ...

Av Bella - 17 mars 2008 15:06

  Han gick.    Yay.   Nu ska det bara sluta snöa också.

Av Bella - 17 mars 2008 14:49

  Nu har fanskapet bakom gått över till melodifestivallåtar.   Det är han eller jag.       ...

Ovido - Quiz & Flashcards