Alla inlägg den 3 april 2006

Av Bella - 3 april 2006 14:08

idag är en grå dag.vattenpölar mest överallt.vill.vad är det jag vill?kan inte sätta ord på det.man tror en grej, men oj så fel man kan ha.hela jag värker.går snart i bitar.aldrig hel...bortglömd och trasig...mina vingar gick sönder och och jag kommer ingen vart...

Av Bella - 3 april 2006 02:34

Hur kan en tanke göra så ont? Hur kan en tanke slita söner varenda liten cell i min kropp och göra mig så totalt handikappad? Hur kan en tanke göra mig så förbannad att jag kör handen genom en glasruta? Hur kan en tanke bara kila in sig under huden och haka sig fast och förstöra så enormt mycket? Ibland undrar jag hur fan allting kan bli så fel, så komplicerat, hur jag kan trassla till allting så. Men jag är en sån total känslomänniska. Jag låter mitt liv helt styras av vad jag känner och problemet är att jag känner brutalt mycket. Ibland för mycket. Det kan vara skönt, jag är ingen robot utan känslor men samtidigt är det obehagligt. Jag kan inte riktigt kontrollera mig själv och är totalt oberäknelig. Jag skrämmer människor, människor som jag inte vill skrämma, människor jag tycker om. Jag skrämmer fan nästan mig själv ibland. Jag förlorar så mycket på att vara så schizo att jag seriöst funderar på att stänga av allting. För det kan jag och det är ju jävligt bra. Eller inte.Jag är så snuskigt underlig att det är läskigt.För konstig för att leva, för sällsynt för att dö inte sant?I wish.________________________________she shines in a world full of uglinessshe matters when everything is meaninglessfragileshe doesn't see her beautyshe tries to get awaysometimesit's just that nothing seems worth savingi can't watch her slip awayi won't let you fall apartshe reads the minds of all the people as they pass her byhoping someone can seeif i could fix myseld i'd-but it's too late for mei wont let you fall apartwe'll find the perfect place to go where we can run and hidei'll build a wall and we can keep them on the other side...but they keep waiting...and picking...it's something i have to doi was there, toobefore everyhting elsei was like you

Av Bella - 3 april 2006 02:25

Varför stör det mig så mycket? Hey, det gör ont, lixom sluta tänk på det! Kan inte. Det sitter för djupt.Jag önskar att jag kunde ramla och slå i huvudet så jag fick minnesförlust och bara glömde bort det hela!

Ovido - Quiz & Flashcards