Alla inlägg den 15 april 2006

Av Bella - 15 april 2006 22:30

Dessa jävla ölfat. Fi fan! Hela jag är dyngsur och luktar snusköl igen.Morr!

Av Bella - 15 april 2006 04:27

Idag har saker kanske inte flytit på som de borde. Först och främst luktar hela jag öl. Att byta ölfat är fan en hel jävla vetenskap. En liten (enorm) överdosering av cola och kaffe (?) har gjort att jag mår läskigt illa och är sanslöst hypad. Ser någon tassmärken i taket så är det bara jag lixom. Och sen har jag förjäääkligt ont i ryggen. Ge mig massage någon! Imorgon blir det adidaspjucks och inga jävla stövlar även om jag kommer se dumdum ut, såreså. Fast det har varit kul, folket som jobbar på Lottas är grymma. Och så har jag gått och snattat snax i köket hela kvällen och dessutom fick jag dricks, viiilket innebär att jag har mer pengar nu än när jag kom hit och att shoppingturen imorgon förmiddag kommer bli ännu roligare. Mer cash - mer saker att leka med. Perfa.Men nu ska jag duscha och sen försöka sova lite.Förresten så pratar de jävligt underligt här. De mobbar mig för min dialekt, men själva då? De är fan missbrukare av ordet på. "Öst på stan" och "is på den" det heter iiiiii! Hmpf.Ajuste. Norrlands svar på Sex on the beach - Knulla i drivan, för den som inte visste det alltså...G'night

Ovido - Quiz & Flashcards