Alla inlägg den 2 april 2006

Av Bella - 2 april 2006 15:54

N ringde och väckte mig vid elva. Han ville bara säga godmorgon. Gulligt. Vi bestämde att vi skulle fika nån dag, sen somnade jag om och drömde om någon annan.Igår var väl... kul. Eller, sista två timmarna var grymt roliga, tiden fram till dess sög. Jag är så inte gjord för att stå och trängas på dansgolvet bland äckliga tafsande killar som inte förstår innebörden av ordet nej och bitchiga brudar med stora väskor, jag är gjord för att stå på scen och showa. Jag älskar det. Im a superstar. Det är jag, min kropp och musiken. Och ibland Bumbii. Haha. Bumbii som btw ska få ont imorgon. Hmpf. Försöka sälja mig till den där öh, kycklingen. Vill man ha en brud så skickar man inte sin kompis, och man ber defenitivit inte tjejens kompis att "fixa det". Me no like fegisar, ge mig attityd och självförtroende. Awät att jag kanske sårade någonting innuti honom genom att igga totalt och sen dansa med N men helt ärligt så är det inte mitt problem. Han var feg och jag orkade inte med massa äckel igår. Jag klarade mig utmärkt utan pojkar, okej, jag fick kela med N, men han är han. Mm, kramar. Massa kramar. Det behövdes.Sen hade Bumbii och N typ terapi på Max. Enormt kuligt. Haha."Jag har två och en halv kille""Du kan ju stapla dem på varandra"Och Lisa satt och sov stackarn. Och min favoritvakt var där. Han är så skön. Ja, det blev ganska bra tillslut ändå. Men det ska vara mer än bra! Det ska vara underbart. Fast det går kanske inte att fixa om man bara önskar att man var någon annanstans med någon annan hela tiden.

Ovido - Quiz & Flashcards