Alla inlägg den 5 april 2006

Av Bella - 5 april 2006 20:42

I'm in pain. Jag sitter fast i kvicksand igen. Varenda tanke är svart, varenda sak jag gör är meningslös, varje andetag jag tar är fullt med glassplitter. Men när jag får ligga i Bumbii's säng med en varm filt om mig och hon plockar med mitt hår, när Sis kramar mig som bara hon kan eller när jag har Snuttis i knät och han ligger och joddlar om allt möjligt så försvinner det. Inget trasigt glas, ljusare tankar och saker känns meningsfulla igen. De är magiska. De gör mig glad. Jag känner mig trygg. Inget kan komma åt mig när jag är i närheten av dem. Mina änglar.När jag är ensam försöker jag hålla mig kvar. Tänker på Bumbii's skratt, Snuttis som säger att jag är hans Belli, Sis uppmuntrande ord och N's kyssar. Saker som får mig att le. Ibland hjälper det ibland inte. Det är osäkert just nu. Fisktanten tycker att jag borde hitta på saker, saker som får mig att tänka på annat. Men jag vill bara sova. Sova, röka och straffa mig själv. Straffa mig själv för att jag är så jävla naiv och svag.Jag mår illa när jag ser mat så jag kan inte äta, jag flyter istället. Te, soppa, Redbull och cigaretter. Ska få kosttillskott av Sis med, hon förstår att jag inte kan äta så istället för att pressa mig så försöker hon hitta andra vägar så att jag får i mig något. Underbara syster.Älskade Bumbii. Jag vet att jag är jobbig när jag inte orkar le, när jag försvinner in i min egen värld och blir helt apatisk, förlåt för det. Men ge mig bara en kram så lovar jag att jag är tillbaka igen, det är bara dina kramar som kan göra så. Du är mitt liv. och min trygghet. Slå mig på käften om jag blir för jobbig, jag slår inte tillbaka ; ) Lovar.Till er andra underbara människor men speciellt till Dennis, Marcus och Thomas vill jag bara säga tack. Ni blir inte rädda, ni försöker stötta mig och får mig att tro på att världen inte bara är full av skit.

Av Bella - 5 april 2006 00:26

I hurt myself today, to see if i still feel . I focus on the pain, the only thing that's real.The needle tears a hole, the old familiar sting. Try to kill it all away, but i remember everythingWhat have i become? My sweetest friend, everyone i know goes away in the end..it's just that nothing seems worth savingTack så jävla mycket för att alla har bestämt sig för att knulla med mitt huvud idag. Varenda jävel. Tack så förbannat jävla mycket! Jag lovar att ni har planerat det!Blir ingen jävla skola imorgon. Det är ändå helt jävla fucking värdelöst. Jag går till fiskkärringen och ber henne dra åt helvete sen ska jag vara barnvakt till snuttis och försöka hitta ett leende igen, Om jag inte gör det så tänker jag gå hem och ta varenda litet jävla sömnpiller jag kan hitta och tänker sova tills varenda liten cell i mig som gör ont och vill gråta blod har gått och dött.Baby's got a problemTries so hard to hideGot to keep it on the surfaceBecause everything else is dead on the other side

Ovido - Quiz & Flashcards