Alla inlägg den 11 april 2006

Av Bella - 11 april 2006 23:37

When you try your best but you don't succeedWhen you get what you want but not what you needWhen you feel so tired but you can't sleepStuck in reverseFörsta tanken"Jag vill inte åka allting kommer bara bli fuckat och jag kommer säkert få psykbryt på något".Andra tanken"Jag borde nog inte åka, risken är att jag gillar det och aldrig vill hem igen".Tredje tanken"Jag måste åka för att visa mig själv att jag kan och jag kommer att åka hem, inte för att jag måste men för att allting som är värt något finns där hemma". Hmm. Framsteg? I think so. För inte länge sen skulle all handling stoppats av tanke nummer ett. Jag skulle inte ens tänkt så långt som till tanke nummer tre. Men inte nu. Ge mig lite mer tid och jag kanske blir vettig tillslut.Men blaha. Hur bra är det att ångra sig när man står vid ytterdörren? Att seriöst fundera på att bara vända om och gå därifrån utan att förklara varför? Men som tur är vänder han det med sitt leende och därifrån är allt bara... bra. Jag önskar bara att jag inte kände sådär innan vi ses.Det ska inte kännas så! Han är bra för mig och varför kan inte min fuckade hjärna ta in det? Vad jag än berättar för honom om mitt liv så ser han inte alla mina misslyckanden, han lyfter fram det positiva, saker jag lärt mig av det. Han blir inte rädd när jag berättar att jag kan vara självdestruktiv utan erbjuder sig att vara mitt ljus i mörkret, han skrattar inte åt mina drömmar och fantasier och han får mig att känna mig trygg. Han är bra. Han är söt. Men han är inte speciell på det där speciella sättet. Tears streaming down your face, when you lose something you cannot replaceJag har tid hos fisktanten imorgon. LOL säger jag bara. Jag kommer sitta på ett flyg till Ume då så ha ha. Ingen som inkräktar på min personliga zon den här veckan. Lövly. Fan. Jag är nervös. Haha, känner mig som stööörsta idioten. Men det ska nog gå bra. Det måste gå bra.Btw. Bumbii...Råd från N, passa dig för Christan/Dubbelhakan. Helt serri alltså! Han är off the tavla! Han är tydligen jävligt rå när det kommer till brudar. Ingen bra pojke dvs. Håll dig till lilla söto.Haha, N känner han du vet, som jag var het på, han som ringde den 7:e, han med kepsen. Svåårt kuuuul.Elskar dig. Tack för helgen. Att andas Bumbiiluft gör mirakel för Belli.Och Dennis.Lost suger. Svårt!Jag funderar på att stanna någonstans. Inte förevigt. Men ett litet tag.

Ovido - Quiz & Flashcards