Alla inlägg den 13 april 2006

Av Bella - 13 april 2006 21:00

Utsikt över umeå från sviten på plaza hotel.btw är du i närheten ngn gång så keka på deras resturang! maten är fantastisk!

Av Bella - 13 april 2006 11:14

Av Bella - 13 april 2006 10:14

Haha, or not. Men fan vad skönt det ska bli att komma iväg lite. Är bara liiite nervös över att jag inte vet varihelvete jag ska hämta ut mina flygbiljetter. Men det löser sig, det måste det göra. Annars får jag väl helt enkelt stay in Stockholmo i helgen och sussa på parkbänkar och under broar. Haha, jes det skulle vara någonting det. Belli goes uteliggare.Mhm, borde nog logga nu och dra mig ner mot resecentrum, måste köpa lite proviant på vägen också. Typ festis i mängder. Och bloss.Ska försöka komma åt att blogga lite när jag är i Norrland så ni inte missar några smaskiga detaljer från mitt patetiska försök att komma på vad jag vill göra med mitt liv.Vad är klockan?Jävlarihelvete.Jag måste dra.

Ovido - Quiz & Flashcards