Alla inlägg den 14 april 2006

Av Bella - 14 april 2006 14:13

Norrland. Resan gick förvånande bra faktiskt trots att jag var tvungen att ringa Bumbii så hon fick lugna mig lite då och då.Det är snöigt här, det är kallt som fan, det är fullt av underliga människor.Och jag älskar det!Gårdagen var toppen. Jag och faster åt först asgod middag på Plaza hotel och sedan gick vi vidare till Lottas där jag ska "jobba" idag och imorgon. Folket jag ska jobba med är underbart, jag garvade så mycket att jag hade ont i både käkarna och magmusklerna. Efter några drinkar var jag helt smålullig och vi gick vidare till klubben där Farbror jobbade som vakt, E3M. Grymt coolt ställe. Otten släng dig i väggen. Det fanns 3 stora dansgolv, 4 VIP rum och massor med barer överallt. Belli blev ju såklart sådär askaxig som hon kan bli när hon kom dit, fick rundtur av massa vakter [folk trodde nog jag hade knivhuggit ngn eller så] och sedan fick hon leka helt ensam på ett stort dansgolv. Då önskade hon att Bumbii var där massor för det skulle varit super att bara äga alla fewla norrlänningar. Sen träffade hon ett gäng killar i VIP rummet som bjöd på lite dricka. Efter det lullade vi tillbaka till Lottas och drack lite till och sen gick vi hem och sov. Mhm. Najs.Nu ska jag slappa. Och ikväll vid nio börjar allvaret. Belli nervös. Ujuj. Vad har jag gett mig in på?

Ovido - Quiz & Flashcards